Instrumenty marketingu-mix wykorzystywane w Biurze Podróży "ORBIS" oddział w Zakopanym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojnarowski, Józef
dc.contributor.author Chebda Karolina
dc.date.accessioned 2014-02-24T09:50:46Z
dc.date.available 2014-02-24T09:50:46Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6229
dc.description.abstract Biuro podróży, określa przedsiębiorstwo (firmę), w której załatwia się wszystkie sprawy związane z wycieczką, a właściwie z wyjazdem poza miejsce stałego zamieszkania najczęściej kojarząca się z wyjazdami zagranicznymi. Działalność biura podróży polegająca na organizowaniu różnego rodzaju usług tworzących wspólnie „pakiet podróży” (często nazywana – „inclusive tour” lub podróż zryczałtowana) i sprzedaż go klientom, musi podlegać unormowaniom prawnym. Przedmiotem rozważań zawartych w niniejszej pracy są instrumenty marketingowe wykorzystywane w Biurze Podróży „ORBIS”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing w turystyce pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject Polskie Biuro Podróży "Orbis" pl
dc.subject turystyka pobytowo-krajowa pl
dc.subject turystyka aktywna pl
dc.subject promocja pl
dc.title Instrumenty marketingu-mix wykorzystywane w Biurze Podróży "ORBIS" oddział w Zakopanym pl
dc.title.alternative Marketing's mix instruments in ,,Orbis” Travel Agency in Zakopane en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info