dc.contributor.advisor |
Wojnarowski, Józef |
|
dc.contributor.author |
Chebda Karolina |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-24T09:50:46Z |
|
dc.date.available |
2014-02-24T09:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6229 |
|
dc.description.abstract |
Biuro podróży, określa przedsiębiorstwo (firmę), w której załatwia się wszystkie sprawy związane z wycieczką, a właściwie z wyjazdem poza miejsce stałego zamieszkania najczęściej kojarząca się z wyjazdami zagranicznymi. Działalność biura podróży polegająca na organizowaniu różnego rodzaju usług tworzących wspólnie „pakiet podróży” (często nazywana – „inclusive tour” lub podróż zryczałtowana) i sprzedaż go klientom, musi podlegać unormowaniom prawnym. Przedmiotem rozważań zawartych w niniejszej pracy są instrumenty marketingowe wykorzystywane w Biurze Podróży „ORBIS”. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing w turystyce |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
Polskie Biuro Podróży "Orbis" |
pl |
dc.subject |
turystyka pobytowo-krajowa |
pl |
dc.subject |
turystyka aktywna |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.title |
Instrumenty marketingu-mix wykorzystywane w Biurze Podróży "ORBIS" oddział w Zakopanym |
pl |
dc.title.alternative |
Marketing's mix instruments in ,,Orbis” Travel Agency in Zakopane |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |