Public Relations jako narzędzie menedżera do budowy zaufania u klientów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Pastuszak Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-24T10:00:55Z
dc.date.available 2014-02-24T10:00:55Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6233
dc.description.abstract Public relations to dziedzina aktywności instytucji, która w ostatnich czasach obrosła ogromną ilością mitów i teorii. Przez część kadry zarządzającej PR jest traktowany jako uzupełnienie marketingu bądź reklamy. Z kolei dla innych PR jest lekiem na całe zło świata, które może spaść na instytucję w okresie jej istnienia. W ciągu ostatnich kilkunastu lat pojawiła się duża ilość prac teoretycznych i praktycznych poświęconych dziedzinie public relations. Podczas przygotowywania pracy starano się zawrzeć myśli i idee sformułowane przez najbardziej uznanych autorów. W pracy tej starano się przedstawić przegląd najważniejszych definicji, który pozwolił na poznanie rozwoju dziedziny, przedstawiono punkty widzenia specjalistów zajmujących się zarówno marketingiem jak i Public Relations. Starano się również przedstawić zakres działań jakie mogą być za przynależne tej dziedzinie oraz ograniczenia z nią związane. Zwrócono również uwagę na problematyczną kwestię pomiaru skuteczności działań. Osobny rozdział poświęcono kwestii kryzysu, który jest nierozłącznie związany z sytuacją rynkową. Starano się wykazać iż działania PR mogą pomóc w rozwiązaniu nawet najtrudniejszych kwestii pod warunkiem zwrócenia się do osób bądź instytucji posiadających właściwe kompetencje. Starano się również w tej pracy wykazać iż niezbędnym jest kreowanie wizerunku instytucji przez cały okres jej obecności na rynku, od momentu pojawienia się, przez cały okres działalności aż do zakończenia jej działań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject badanie wizerunku pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject inwestor relations pl
dc.subject internal relations pl
dc.subject komunikacja w firmie pl
dc.subject zaufanie klientów pl
dc.subject kryzys w organizacji pl
dc.title Public Relations jako narzędzie menedżera do budowy zaufania u klientów pl
dc.title.alternative Public Relations as a manager`s tool to gain customer’s confidence en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info