dc.contributor.advisor |
Misiołek, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Kos-Mołczan, Weronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-24T11:19:33Z |
|
dc.date.available |
2014-02-24T11:19:33Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6249 |
|
dc.description.abstract |
Dynamiczne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstwa niosą za sobą potrzebę zmiany koncepcji zarządzania. Nie wystarcza już styl zarządzania operacyjnego skupiającego swą uwagę na podejmowaniu decyzji dotyczących bieżącej działalności firmy i zorientowanego na zyski w krótkim okresie czasu. Przedsiębiorstwo funkcjonujące w gospodarce rynkowej powinno koncentrować swoją uwagę na budowie i wdrażaniu strategii rozwoju polegającej na wyznaczaniu długofalowych celów przynoszących sukces, oraz formułowaniu dostosowanych do sytuacji przedsiębiorstwa i otoczenia, sposobów osiągnięcia celów tego przedsiębiorstwa. Niezmiernie ważnym elementem zarządzania strategicznego jest właściwe sformułowanie strategii, poparte szeroką analizą przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Czasami strategia jest latami wypracowywana i mozolnie doskonalona, innym razem jest efektem nowatorskiej koncepcji menadżera firmy. Celem pracy jest przedstawienie analizy cyklu fazy życia małej firmy „SferaNET” Sp. z o.o. dostarczającej Internet, która jako pierwsza firma w kraju wdrożyła komercyjnie technologię WiMax na rynek polski. Praca dodatkowo służy weryfikacji trzech hipotez badawczych: 1. Mała firma ma szanse stania się liderem na rynku regionalnym poprzez inwestycje w nowe technologie. 2. Kluczowymi czynnikami sukcesu dla analizowanej firmy są: wzrost udziału w rynku oraz osiągnięcia w dziedzinie rozwoju. 3. Diagnozowanie fazy życia firmy wpływa na jego rozwój. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
strategia rozwoju małej firmy |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
Internet i handel elektroniczny w małej firmie |
pl |
dc.subject |
kluczowe czynniki sukcesu |
pl |
dc.subject |
modele rozwojowe firmy |
pl |
dc.subject |
firma „SferaNET” Sp. z o.o. |
pl |
dc.subject |
rynek dostępu do Internetu |
pl |
dc.title |
Analiza fazy życia firmy "SferaNET" Sp. z o.o. w Bielsku-Białej, działającej na rynku telekomunikacyjnym |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis of associate of life firm the “SferaNET” Sp. z o.o. in Bielsko-Biała working on market telecommunicational |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |