Analiza fazy życia firmy "SferaNET" Sp. z o.o. w Bielsku-Białej, działającej na rynku telekomunikacyjnym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Kos-Mołczan, Weronika
dc.date.accessioned 2014-02-24T11:19:33Z
dc.date.available 2014-02-24T11:19:33Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6249
dc.description.abstract Dynamiczne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstwa niosą za sobą potrzebę zmiany koncepcji zarządzania. Nie wystarcza już styl zarządzania operacyjnego skupiającego swą uwagę na podejmowaniu decyzji dotyczących bieżącej działalności firmy i zorientowanego na zyski w krótkim okresie czasu. Przedsiębiorstwo funkcjonujące w gospodarce rynkowej powinno koncentrować swoją uwagę na budowie i wdrażaniu strategii rozwoju polegającej na wyznaczaniu długofalowych celów przynoszących sukces, oraz formułowaniu dostosowanych do sytuacji przedsiębiorstwa i otoczenia, sposobów osiągnięcia celów tego przedsiębiorstwa. Niezmiernie ważnym elementem zarządzania strategicznego jest właściwe sformułowanie strategii, poparte szeroką analizą przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Czasami strategia jest latami wypracowywana i mozolnie doskonalona, innym razem jest efektem nowatorskiej koncepcji menadżera firmy. Celem pracy jest przedstawienie analizy cyklu fazy życia małej firmy „SferaNET” Sp. z o.o. dostarczającej Internet, która jako pierwsza firma w kraju wdrożyła komercyjnie technologię WiMax na rynek polski. Praca dodatkowo służy weryfikacji trzech hipotez badawczych: 1. Mała firma ma szanse stania się liderem na rynku regionalnym poprzez inwestycje w nowe technologie. 2. Kluczowymi czynnikami sukcesu dla analizowanej firmy są: wzrost udziału w rynku oraz osiągnięcia w dziedzinie rozwoju. 3. Diagnozowanie fazy życia firmy wpływa na jego rozwój. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategia rozwoju małej firmy pl
dc.subject Internet pl
dc.subject Internet i handel elektroniczny w małej firmie pl
dc.subject kluczowe czynniki sukcesu pl
dc.subject modele rozwojowe firmy pl
dc.subject firma „SferaNET” Sp. z o.o. pl
dc.subject rynek dostępu do Internetu pl
dc.title Analiza fazy życia firmy "SferaNET" Sp. z o.o. w Bielsku-Białej, działającej na rynku telekomunikacyjnym pl
dc.title.alternative The analysis of associate of life firm the “SferaNET” Sp. z o.o. in Bielsko-Biała working on market telecommunicational pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info