Koncepcja budowania wizerunku firmy ubezpieczeniowej na przykładzie Allianz Polska poprzez dystrybucję produktów ubezpieczeniowych oraz działania public relations

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Wierzbicka Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-02-25T13:49:16Z
dc.date.available 2014-02-25T13:49:16Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6357
dc.description.abstract Niniejsza praca ma na celu omówienie poszczególnych elementów public relations oraz skonsolidowanej polityki dystrybucyjnej w trwałym kreowaniu wizerunku firmy ubezpieczeniowej. W związku z powyższym za zasadne uznano przyjęcie następującego celu badawczego: identyfikacji i skutków jakie wynikają dla zakładu ubezpieczeń z faktu zastosowania narzędzi public relations oraz wykorzystania pośredników ubezpieczeniowych do dystrybucji jego produktów. Uznano, że rozwiązanie problemu badawczego wymaga udzielenia odpowiedzi na następujące pytania cząstkowe: 1. Na czym polega dystrybucja ubezpieczenia? Jaki jest produkt, który jest dystrybuowany? Jaki jest związek pomiędzy dystrybucją a innymi zadaniami zakładu ubezpieczeń? 2. Jakie funkcje pełni kanał dystrybucji wobec zakładu ubezpieczeń? 3. W jakim zakresie poszczególne kanały dystrybucji są wykorzystywane obecnie w dystrybucji ubezpieczeń i jak zakład ubezpieczeń ocenia skutki tego wykorzystywania? 4. W jaki sposób narzędzia public relations można zastosować w kanale dystrybucji? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing usług ubezpieczeniowych pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject usługa ubezpieczeniowa pl
dc.subject public relations pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject komunikacja wewnętrzna pl
dc.subject skuteczność PR pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject pośrednictwo ubezpieczeniowe pl
dc.subject Internet pl
dc.subject rynek ubezpieczeń w Polsce pl
dc.title Koncepcja budowania wizerunku firmy ubezpieczeniowej na przykładzie Allianz Polska poprzez dystrybucję produktów ubezpieczeniowych oraz działania public relations pl
dc.title.alternative The conception of creating the image of an insurance company through the distribution of the insurance products and the activities of public relations, using the example of Allianz Polska pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info