dc.contributor.advisor |
Misiołek, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Wierzbicka Małgorzata |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-25T13:49:16Z |
|
dc.date.available |
2014-02-25T13:49:16Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6357 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca ma na celu omówienie poszczególnych elementów public relations oraz skonsolidowanej polityki dystrybucyjnej w trwałym kreowaniu wizerunku firmy ubezpieczeniowej. W związku z powyższym za zasadne uznano przyjęcie następującego celu badawczego: identyfikacji i skutków jakie wynikają dla zakładu ubezpieczeń z faktu zastosowania narzędzi public relations oraz wykorzystania pośredników ubezpieczeniowych do dystrybucji jego produktów. Uznano, że rozwiązanie problemu badawczego wymaga udzielenia odpowiedzi na następujące pytania cząstkowe: 1. Na czym polega dystrybucja ubezpieczenia? Jaki jest produkt, który jest dystrybuowany? Jaki jest związek pomiędzy dystrybucją a innymi zadaniami zakładu ubezpieczeń? 2. Jakie funkcje pełni kanał dystrybucji wobec zakładu ubezpieczeń? 3. W jakim zakresie poszczególne kanały dystrybucji są wykorzystywane obecnie w dystrybucji ubezpieczeń i jak zakład ubezpieczeń ocenia skutki tego wykorzystywania? 4. W jaki sposób narzędzia public relations można zastosować w kanale dystrybucji? |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing usług ubezpieczeniowych |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
usługa ubezpieczeniowa |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.subject |
kreowanie wizerunku |
pl |
dc.subject |
komunikacja wewnętrzna |
pl |
dc.subject |
skuteczność PR |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
pośrednictwo ubezpieczeniowe |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
rynek ubezpieczeń w Polsce |
pl |
dc.title |
Koncepcja budowania wizerunku firmy ubezpieczeniowej na przykładzie Allianz Polska poprzez dystrybucję produktów ubezpieczeniowych oraz działania public relations |
pl |
dc.title.alternative |
The conception of creating the image of an insurance company through the distribution of the insurance products and the activities of public relations, using the example of Allianz Polska |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |