Proces internacjonalizacji działalności przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "ASbud" Sp. z o.o. w Katowicach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Sikora Anna
dc.date.accessioned 2014-02-25T21:04:00Z
dc.date.available 2014-02-25T21:04:00Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6373
dc.description.abstract Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej w roku 2004 przyczyniło się do likwidacji wielu barier, powstania nowych rynków pracy, przyśpieszenia rozwoju gospodarczego, oraz zmiany geografii gospodarczej Europy. Otwarcie granic większości państw członkowskich doprowadziło także do swobodniejszego przepływu osób, kapitału, towarów i usług. W obliczu tak sprzyjających warunków wiele spośród przedsiębiorstw krajowych zyskało szansę na ekspansję oraz rozwój firmy na rynkach zagranicznych. Przedmiotem niniejszej pracy jest proces internacjonalizacji działalności przedsiębiorstwa. Analiza i ocena obecności podmiotów gospodarczych na rynkach międzynarodowych została przedstawiona na przykładzie firmy handlowo – usługowej ASbud Sp. z o.o. w Katowicach. W pracy zaprezentowano informacje związane z procesem internacjonalizacji oraz omówiono strategie wejścia, jak i strategie obecności firmy na arenie międzynarodowej. Przedstawiono podstawowe elementy każdego z instrumentów marketingu-mix, a także uwzględniono problematykę produktu, ceny, dystrybucji, oraz promocji w ujęciu międzynarodowym. Opisano proces internacjonalizacji działalności przedsiębiorstwa na przykładzie firmy ASbud Sp. z o.o. w Katowicach. Prezentacja firmy obejmuje zarówno zarys historyczny, jak i strategię działania przedsiębiorstwa na rynku polskim. W ramach tej taktyki uwzględnione zostały poszczególne narzędzia marketingu-mix, oraz usługi oferowane przez firmę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie w korporacjach pl
dc.subject internacjonalizacja przedsiębiorstw pl
dc.subject integracja Polski z Unią Europejską pl
dc.subject rynki międzynarodowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Proces internacjonalizacji działalności przedsiębiorstwa na przykładzie firmy "ASbud" Sp. z o.o. w Katowicach pl
dc.title.alternative The internationalization process in an organization examined on the basis of "ASbud "Sp. z o.o. company business activity en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info