Wizerunek jako skuteczny element wzrostu wartości przedsiębiorstwa na przykładzie Krośnieńskich Hut Szkła Krosno S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Glazer Justyna
dc.date.accessioned 2014-02-26T18:38:19Z
dc.date.available 2014-02-26T18:38:19Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6441
dc.description.abstract Sponsoring jako narzędzie public relations jest skutecznym sposobem informowania o przedsiębiorstwie. Spełnia on coraz większą rolę w budowaniu odpowiedniego jej wizerunku i tożsamości, a przemyślany i stosowany umiejętnie może być doskonałym i niezastąpionym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej i odniesienia sukcesu. Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie, jak sponsoring i działania marketingowe wpływają na pozytywne kształtowanie wizerunku w oparciu o działalność KHS ,,KROSNO” S.A. Podstawą źródłową pracy jest dorobek naukowy pozostawiony przez szereg. W pracy przedstawiono definicję Value Based Management oraz pojęcie wartości i jej źródeł. Przedstawione zostały czynniki nieujawnione w sprawozdaniach finansowych – wpływ marki i kapitału intelektualnego na wartość firmy. Opisano wizerunek firmy, jego rodzaje, proces kształtowania, a także oddziaływanie public relations na dobre imię przedsiębiorstwa oraz nakreślono spojrzenie na sposoby wykorzystania sponsoringu w celu tworzenia wizerunku. Dokonano analizy sponsoringu w oparciu o praktykę Krośnieńskich Hut Szkła ,,KROSNO” S.A. oraz przedstawiono praktyczną działalność sponsoringową omawianego przedsiebiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject Value Based Management pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.title Wizerunek jako skuteczny element wzrostu wartości przedsiębiorstwa na przykładzie Krośnieńskich Hut Szkła Krosno S.A. pl
dc.title.alternative Image as an effective value driver on the example of Krośnieńskie Huty Szkła Krosno S.A. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info