Analiza rynku turystycznego miasta Zakopane w latach 2004-2006

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Kowalczyk Barbara
dc.date.accessioned 2014-02-26T19:32:26Z
dc.date.available 2014-02-26T19:32:26Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6447
dc.description.abstract Turystyka pełni istotną rolę w dziedzinie ekonomii. Na rynku turystycznym zachodzi proces w ramach którego, sprzedawcy oraz nabywcy określają co mają zamiar sprzedać, jak też kupić i na jakich warunkach ma być realizowana transakcja kupna sprzedaży. W dzisiejszych czasach jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin gospodarki w wielu i jest ważnym czynnikiem wpływającym na rozwój gospodarki miejscowości i regionów. Wzrost turystyki obrazuje ciągłe zwiększanie się ruchu turystycznego i przyrost dochodów w tej dziedzinie. Rozwój turystyki jest uwarunkowany istnieniem potencjału turystycznego, w tym przede wszystkim walorów turystycznych. Wszyscy wielbiciele górskich wędrówek oraz narciarstwa z pewnością przynajmniej raz w życiu odwiedzili Tatry, i Zakopane. To jeden z najatrakcyjniejszych i najliczniej odwiedzanych regionów Polski. Turystyka dla miejscowych górali stanowi główne źródło utrzymania i dlatego bardzo ważne jest pozyskiwanie turystów. Współczesna turystyka jest elementem życia każdego człowieka, który poprzez turystykę poznaje świat, przyrodę, ludzi i kulturę, odpoczywa, relaksuje się i poprawia stan zdrowia. Celem pracy jest sprawdzenie, co wpływa na atrakcyjność miasta Zakopane oraz weryfikacja potocznej opinii o Zakopanem z rzeczywistym stanem oferowanych usług i atrakcji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek turystyczny pl
dc.subject analiza rynku pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject oferta rynku turystycznego pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject walory turystyczne miasta Zakopane pl
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.title Analiza rynku turystycznego miasta Zakopane w latach 2004-2006 pl
dc.title.alternative The analysis od a tourist market of Zakopane in 2004-2006 en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info