Analiza strategii promocji na przykładzie przetwórni owoców i warzyw Prospona Sp. z o .o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Ginter Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-26T21:56:29Z
dc.date.available 2014-02-26T21:56:29Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6460
dc.description.abstract W obecnej gospodarce rynkowej przedsiębiorstwa posiadają ogromną swobodę działania i podejmowania decyzji, co jednocześnie zwiększa ich ryzyko i odpowiedzialność. Sytuacja taka wymaga dobrze zaplanowanych strategii działania. Pomimo faktu, iż każda organizacja ma swe własne, niepowtarzalne podejście do formułowania strategii, większość z nich jednak wykorzystuje ogólnie przyjęte ramy. Podstawą działalności każdej firmy, której celem jest zdobywanie nabywców swych produktów, jest bardzo dobra strategia marketingowa. Polityka komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem stanowi bardzo ważny jej element. Promocja będąc elementem klasycznej strategii marketingowej należy do głównych narzędzi marketingu, przy pomocy których przedsiębiorstwo realizuje zamierzone cele na rynku. Aby zaistnieć na rynku bądź utrzymać wypracowaną dotychczas pozycję przedsiębiorstwa muszą podejmować działania promocyjne. Coraz większa konkurencja na rynku wymaga bowiem od nich bycia cały czas aktywnym na rynku, na którym funkcjonują. W związku z tym, przedsiębiorstwa prześcigają się w coraz to lepszym i nowocześniejszym promowaniu zarówno swoich produktów, usług jak i samego wizerunku firmy. Niniejsza praca ma na celu omówienie najważniejszych aspektów działalności promocyjnej z wykorzystaniem różnorodnych instrumentów komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Celem badawczym mojej pracy dyplomowej jest: określenie pozycji jaką w ogólnej strategii analizowanego przedsiębiorstwa odgrywa promocja; omówienie instrumentów jakie są wykorzystywane w strategii promocji firmy; identyfikacja rodzaju prowadzonej strategii promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie marketingowe przedsiębiorstw pl
dc.subject promocja pl
dc.subject strategie promocji pl
dc.subject promocja osobista pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject imprezy targowo – wystawiennicze pl
dc.subject product placement pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject Przetwórnia Owoców i Warzyw Prospona Sp. z o .o. pl
dc.title Analiza strategii promocji na przykładzie przetwórni owoców i warzyw Prospona Sp. z o .o. pl
dc.title.alternative The promotion strategy analysis on the basis of fruit and vegetables processing plant Prospona LTD. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info