Analiza usług bankowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Patena, Wiktor
dc.contributor.author Kosiba, Kamil
dc.date.accessioned 2014-02-27T07:24:01Z
dc.date.available 2014-02-27T07:24:01Z
dc.date.issued 2011-10-14 08:36:40
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6468
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza usług bankowych na polskim rynku. Szczególną uwagę w analizie zwrócono na subiektywne odczucia klientów w zakresie ich współpracy z bankami. Na całość pracy składają się trzy rozdziały. W rozdziale pierwszym określono istotę działalności bankowej w Polsce. W ramach tego przedstawiono historyczny zarys polskiej bankowości, a następnie opisano dwuszczeblowy system bankowy obowiązujący w Polsce. Omówiono rolę banku centralnego, a w dalszej kolejności scharakteryzowano banki komercyjne i przedstawiono ich klasyfikacje. W ostatnim podrozdziale opisano organizację banku oraz sieci placówek bankowych. Drugi rozdział poświęcony jest tematyce marketingu – mix usług bankowych. Przedstawiono ogólną charakterystykę produktów bankowych i określono, czym jest cena produktu bankowego oraz jakie strategie może przyjąć bank w tym zakresie. Następnie przedstawiono istotę promocji usług banku, jako formę komunikacji banku z otoczeniem. Omówiono również kanały dystrybucyjne, jakie mogą funkcjonować w sektorze bankowym. Na koniec opisano rolę personelu w sprzedaży usług bankowych. Rozdział trzeci przedstawia opracowanie wyników badań przeprowadzonych na potrzeby niniejszej pracy na temat usług bankowych w Polsce. Przeprowadzono badania z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety na internautach za pośrednictwem stworzonego do tego typu badań serwisu www.ankietka.pl. Łącznie przebadano 100 osób. Określono preferencje ankietowanych w zakresie usług bankowych i przeprowadzono ich analizę. Całość zamyka podsumowanie i wnioski końcowe. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject bankowość pl
dc.subject bank centralny pl
dc.subject Polska pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.title Analiza usług bankowych pl
dc.title.alternative Analysis of banks' services pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-26T09:53:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info