Skuteczność tradycyjnych nośników reklamy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Swoszowska, Paula
dc.date.accessioned 2014-02-28T11:13:55Z
dc.date.available 2014-02-28T11:13:55Z
dc.date.issued 2011-07-01 12:13:38
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6529
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ocena skuteczności tradycyjnych nośników reklamy. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy został poświęcony wątkom teoretycznym. Przedstawiono podstawowe informacje o marketingu tj. pojęcie marketingu, funkcje oraz jego elementy. Zostało opisane jak wygląda typowy proces badania marketingowego, został przedstawiony także produkt, dystrybucja oraz promocja jako element marketingu. Na końcu rozdział zostało opisane pojęcie oraz funkcje reklamy. Rozdział drugi zawiera ogólne informacje na temat rynku reklamy, opisano pojęcie, istotę, rodzaje a także proces budowania kampanii reklamowej. Wspomniano także o rodzajach reklamy tj. reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, internetowej. Trzeci rozdział opisuje skuteczność i efektywność reklamy. Prezentuje procedury i sposoby badania stopnia dotarcia środków reklamy do świadomości adresatów a także opisuje wybrane metody badania skuteczności i efektywności reklamy. Na końcu została umieszczona analiza i interpretacja ankiety przeprowadzonej na 258 mieszkańcach Tarnowa oraz okolic, na temat skuteczności tradycyjnych nośników reklamy. Według respondentów przeprowadzonego badania, reklamy skutecznie oddziaływają na ich wybory konsumencie. Nadal dominuje reklama telewizyjna jako najskuteczniejszy nośnik, jednak niedaleko po niej znajduje się także Internet jako nowe medium przekazów reklamowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.title Skuteczność tradycyjnych nośników reklamy pl
dc.title.alternative The effectiveness of traditional advertising media pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-28T10:44:31Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info