Statistics

WSB-NLU Repository

Statistics

Total Visits

Views
Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie postaw „małego” konsumenta (w oparciu o badania dzieci w wieku 10-12 lat) 1477

Total Visits Per Month

November 2023 December 2023 January 2024 February 2024 March 2024 April 2024 May 2024
Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie postaw „małego” konsumenta (w oparciu o badania dzieci w wieku 10-12 lat) 12 0 0 1 0 0 0

File Visits

Views
5422.pdf 4

Top country views

Views
United States 925
Germany 72
Poland 72
United Kingdom 48
China 43
Italy 39
France 36
Bulgaria 29
Russia 26
Ukraine 19

Top cities views

Views
Woodbridge 234
Seattle 43
Rome 39
Indianapolis 34
Beijing 33
Jacksonville 24
Augusta 23
Sunnyvale 18
Mountain View 16
Southend 13

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info