Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie postaw „małego” konsumenta (w oparciu o badania dzieci w wieku 10-12 lat)

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Wzorek, Anna
dc.date.accessioned 2014-02-28T13:59:47Z
dc.date.available 2014-02-28T13:59:47Z
dc.date.issued 2011-06-25 09:57:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6537
dc.description.abstract Głównym celem pracy jest systematyka pojęć z zakresu reklamy, a w szczególności reklamy telewizyjnej oraz próba analizy postaw dzieci w wieku od 10 do 12 lat wobec reklamy telewizyjnej. Praca składa się z czterech rozdziałów. Treścią pierwszego rozdziału są podstawowe informacje na temat konsumenta i jego funkcjonowania na rynku. W drugim rozdziale pracy określono rolę reklamy we współczesnym świecie. Jest ona nie tylko istotnym instrumentem marketingowym przedsiębiorstw, ale również powszechnym zjawiskiem kulturowym. W owym rozdziale dokonano również klasyfikacji reklamy. Trzecia część pracy została poświęcona specyfice reklamy telewizyjnej, a konkretnie omówiony został proces tworzenia reklamy telewizyjnej oraz jej rozwój. Ponadto poruszono problematykę uregulowań prawnych reklamy oraz określono stanowisko dzieci w świecie reklamy. W ostatnim rozdziale zawarte są dane badań bezpośrednich dotyczących spostrzeganie reklam telewizyjnych przez dzieci w wieku od 10 do 12 lat. Praca opiera się na informacjach zaczerpniętych ze źródeł wtórnych, czyli literatury przedmiotu oraz stron internetowych, jak również wyników badań własnych. Ankietę przeprowadzono na grupie 100 dzieci w wieku od 10 do 12 lat. Ankietowani to uczniowie szkół podstawowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject konsument pl
dc.subject klient pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.subject dzieci pl
dc.title Wpływ reklamy telewizyjnej na kształtowanie postaw „małego” konsumenta (w oparciu o badania dzieci w wieku 10-12 lat) pl
dc.title.alternative The influence of the commercials on the formation of the attitudes of the young consumers on the basis of the study of children aged 10-12 pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-28T13:40:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info