dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Malec Dagmara |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-02T08:53:22Z |
|
dc.date.available |
2014-03-02T08:53:22Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6618 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest przygotowanie projektu wdrożeniowego systemu Customer Relationship Management, dedykowanego hurtowni farmaceutycznej „Promedic”, dokonanie analizy przedsiębiorstwa z punktu widzenia systemu obsługi i wiedzy o kliencie oraz przedstawienie korzyści i zastosowań systemów CRM. W pracy nakreślono filozofię CRM ukazując jej znaczenie, podpierając się ewolucją idei na przestrzeni poprzednich lat z uwzględnieniem zmiany orientacji firm z produktowej na marketingową oraz pojawienia się Internetu i portali internetowych w strategii obsługi klienta. Przedstawiono cele oraz strukturę CRM, identyfikując grupy wpływu oraz wyjątkowość podejścia do klienta. Opisano metodykę przygotowywania i wdrażania CRM w przedsiębiorstwach przedstawiając korzyści i sposób przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej oraz kolejne kroki planowania i przygotowywania do wdrożenia od sporządzenia budżetu po kontrolę realizacji projektu. Dokonano charakterystyki spółki Promedic oraz analizy i oceny dotychczasowego systemu obsługi klienta stosowanego w spółce. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
Customer Relationship Management |
pl |
dc.subject |
metodyka tworzenia systemu CRM |
pl |
dc.subject |
metodyka wdrażania systemu CRM |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
struktura CRM |
pl |
dc.title |
Projekt przygotowania i wdrażania systemu CRM na przykładzie Hurtowni Farmaceutycznej Promedic Sp. z.o.o |
pl |
dc.title.alternative |
The project of preparing and implementing a CRM system on the example of a pharmaceutical wholesale firm Promedic Ltd |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |