Analiza stylów kierowania na przykładzie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Ebert Kinga
dc.date.accessioned 2014-03-04T11:49:50Z
dc.date.available 2014-03-04T11:49:50Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6683
dc.description.abstract Metody i techniki zarządzania są obecnie coraz częściej wdrażane w nowych pozabiznesowych dziedzinach – w organizacjach zajmujących się usługami niezarobkowymi (non- profit), edukacyjnymi, w jednostkach samorządu. Placówki oświaty coraz częściej sięgają po narzędzia właściwe dla zarządzania biznesowego, po to aby usprawnić funkcjonowanie szkół oraz zapewnić ich rozwój. Powstaje zatem pytanie – jakie style zarządzania są najbardziej charakterystyczne dla dyrektorów szkół oraz czy mają ona jakieś charakterystyczne cechy? Właśnie to pytanie stanowi podstawową problematykę niniejszej pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rola kierownika pl
dc.subject tworzenie modelu kierowniczego pl
dc.subject teorie kierowania pl
dc.subject przywództwo pl
dc.subject teorie grupowe pl
dc.subject koncepcje stylu kierowania pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject zarządzanie w szkole pl
dc.subject dyrektor szkoły pl
dc.title Analiza stylów kierowania na przykładzie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu pl
dc.title.alternative The analysis of managing styles on example Zespół Szkół Ekonomicznych in Nowy Targ en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info