dc.contributor.advisor |
Łyszczarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Ebert Kinga |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-04T11:49:50Z |
|
dc.date.available |
2014-03-04T11:49:50Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6683 |
|
dc.description.abstract |
Metody i techniki zarządzania są obecnie coraz częściej wdrażane w nowych pozabiznesowych dziedzinach – w organizacjach zajmujących się usługami niezarobkowymi (non- profit), edukacyjnymi, w jednostkach samorządu. Placówki oświaty coraz częściej sięgają po narzędzia właściwe dla zarządzania biznesowego, po to aby usprawnić funkcjonowanie szkół oraz zapewnić ich rozwój. Powstaje zatem pytanie – jakie style zarządzania są najbardziej charakterystyczne dla dyrektorów szkół oraz czy mają ona jakieś charakterystyczne cechy? Właśnie to pytanie stanowi podstawową problematykę niniejszej pracy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
rola kierownika |
pl |
dc.subject |
tworzenie modelu kierowniczego |
pl |
dc.subject |
teorie kierowania |
pl |
dc.subject |
przywództwo |
pl |
dc.subject |
teorie grupowe |
pl |
dc.subject |
koncepcje stylu kierowania |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
zarządzanie w szkole |
pl |
dc.subject |
dyrektor szkoły |
pl |
dc.title |
Analiza stylów kierowania na przykładzie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis of managing styles on example Zespół Szkół Ekonomicznych in Nowy Targ |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |