dc.contributor.advisor |
Malczak, Jan |
|
dc.contributor.author |
Puścizna Gaudencja |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-04T13:09:52Z |
|
dc.date.available |
2014-03-04T13:09:52Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6690 |
|
dc.description.abstract |
Polska gospodarka tworzy wiele barier wejścia na rynek usług telekomunikacyjnych, których analiza jest podmiotem niniejszej pracy. Myśląc o rozpoczęciu nowej działalności należy rozważnie przeanalizować kwestie strategiczne, które mogą mieć ogromny wpływ na dalsze działanie przedsiębiorstwa. Jednym z pierwszych etapów tworzenia firmy jest zbadanie barier jakie mogą pojawić się przy wchodzeniu na potencjalny rynek. Taka analiza jest wymagana ze względu na niezbędność podtrzymania najlepszej pozycji konkurencyjnej w sektorze, w którym firma działa. Wiele istniejących przedsiębiorstw swoim zamierzonym lub niezamierzonym działaniem utrudnia rozpoczęcie działalności nowym firmom, które z braku możliwości, a czasem umiejętności nie potrafią pokonać przeszkód. Wstępna analiza ograniczeń pozwala nowo wchodzącym na rozeznanie się sektorze, w którym zamierzają działać i opracowanie takiego planu, który pozwoli im na utrzymanie się pośród konkurentów. Badania zawarte w pracy zostały przeprowadzone na przykładzie siedmiu przedsiębiorstw zajmujących się działalnością telekomunikacyjną na terenie Nowego Sącza. Podstawą analizy barier są dokumenty jakie badana grupa udostępniła autorce pracy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
usługi telekomunikacyjne |
pl |
dc.subject |
rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce |
pl |
dc.subject |
rynek lokalny usług telekomunikacyjnych |
pl |
dc.subject |
bariery wejścia |
pl |
dc.subject |
operatorzy na terenie Nowy Sącz |
pl |
dc.title |
Bariery wejścia na rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce |
pl |
dc.title.alternative |
Barriers of Entries on Telecommunication Market in Poland |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |