Wybrane elementy wpływu reklamy na wybór klienta. Studium na przykładzie koncernu Renault oraz firmy Zodiac z Ładnej k/Tarnowa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Solak, Adam
dc.contributor.author Sobota Łukasz
dc.date.accessioned 2014-03-06T22:19:35Z
dc.date.available 2014-03-06T22:19:35Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6755
dc.description.abstract Potencjał polskiego rynku samochodowego stał się bardzo istotnym powodem zainteresowania wielu znanych światowych producentów, zwłaszcza samochodów osobowych, możliwością lokalizacji bezpośrednich inwestycji zagranicznych właśnie w Polsce. Kilku miliardowe, liczone w amerykańskich dolarach, inwestycje były jednak efektem bardzo skutecznej i elastycznej polityki przemysłowej zastosowanej wobec tego sektora przez byłe Ministerstwo Przemysłu i Handlu, a następnie Ministerstwo Gospodarki wspierane przez kolejne Rządy RP. Polski rynek motoryzacyjny przyciągnął także francuski koncern Renault, który prężnie działa już od ponad dziesięciu lat. Przez ten czas francuska firma zjednała sobie wielu klientów dzięki bogatej ofercie i licznym promocjom oraz propagując bezpieczeństwo na polskich drogach. Koncern Renault jest również obecny w regionie tarnowskim, gdzie już ponad dziesięć lat z powodzeniem funkcjonuje autoryzowany partner Renault, firma ZODIAC. Koncern, który chce funkcjonować prawidłowo i odnosić sukcesy na rynku, musi znać i rozumieć Ŝyczenia swoich potencjalnych klientów. Z marketingowego punktu widzenia najistotniejszą cechą różniącą klientów firmy są ich odmienne potrzeby i pragnienia, wobec czego inaczej reagują oni na stosowane wobec nich bodźce marketingowe. Hipotezą ogólną niniejszej pracy jest: wpływ wybranych elementów przekazu reklamowego na wybór konsumenta pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject osobowość w kontekście reklamy pl
dc.subject reklama a środowisko naturalne pl
dc.subject wizerunek i pozycja koncernu Renault na świecie i w Polsce pl
dc.subject wyniki handlowe Renault pl
dc.subject rynek motoryzacyjny w Polsce pl
dc.title Wybrane elementy wpływu reklamy na wybór klienta. Studium na przykładzie koncernu Renault oraz firmy Zodiac z Ładnej k/Tarnowa pl
dc.title.alternative Selected parts of the influence of advertising for customers decision. Study based on the example of Renault and Zodiac Company from Ładna n/Tarnów en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info