Rola i budowanie wizerunku firm świadczących usługi profesjonalne

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Magdziarz Lidia
dc.date.accessioned 2014-03-08T20:11:28Z
dc.date.available 2014-03-08T20:11:28Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6774
dc.description.abstract Głęboki proces przemian społeczno-gospodarczych w Polsce, dokonujący się nieprzerwanie od przełomu lat 80. i 90. znacząco wpłynął przede wszystkim na mechanizmy rynkowe, radykalnie przebudowując sam rynek, zmieniając zasady nim rządzące, wymuszając nowe spojrzenie na problemy szeroko pojętej działalności gospodarczej. Dynamika tych zmian zwiększyła się jeszcze w konsekwencji przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i postępującej globalizacji. Nowa i wciąż zmieniająca się rzeczywistość rynkowa spowodowała konieczność zmiany dotychczasowego sposobu postrzegania charakteru procesów społeczno-ekonomicznych z tradycyjnego na nowoczesny, uwzględniający potrzeby stosowania innowacyjnych strategii marketingowych w szerokich obszarach działalności podmiotów gospodarczych. Celem pracy jest analiza, w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu, stosowanych powszechnie strategii marketingowych w zakresie budowy i komunikowania wizerunku, służących osiągnięciu i utrzymaniu trwałej przewagi rynkowej. Uzyskane w ten sposób wnioski i rekomendacje posłużą do doskonalenia wykorzystywanych obecnie w Kancelarii Notarialnej strategii marketingowych, przyczyniając się tym samym do poprawy jej wizerunku, usprawnienia procesów, poprawy jakości świadczonych usług i umocnienia pozycji rynkowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject firmy usług profesjonalnych pl
dc.subject usługi w gospodarce pl
dc.subject strategie pozycjonowania pl
dc.subject tworzenie wizerunku firmy pl
dc.subject public relations pl
dc.subject tworzenie wizerunku firm usług prawniczych pl
dc.title Rola i budowanie wizerunku firm świadczących usługi profesjonalne pl
dc.title.alternative Role & development of image in the professional services companies en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info