Wpływ działań marketingowych na rynkowy sukces na przykładzie przedsiębiorstwa Konspol Holding Sp. z o.o. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Matusik, Marek
dc.date.accessioned 2014-03-09T08:31:47Z
dc.date.available 2014-03-09T08:31:47Z
dc.date.issued 2011-05-12 17:16:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6783
dc.description.abstract Przedmiotem pracy jest przedstawienie strategii marketingowej, procesu jej formułowania, prezentacji instrumentów i działań marketingowych. Praca zawiera zarówno część teoretyczna jak i praktyczna. Badaniami empirycznymi na tle istniejącej teorii objęte zostało przedsiębiorstwo Konspol Holding Sp. z o.o. w Nowym Sączu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Celem pracy jest ukazanie istoty i znaczenia marketingu w działaniach przedsiębiorstwa, a także ukazanie, iż właściwie opracowana strategia marketingowa i podejmowane przez przedsiębiorstwo działania marketingowe mają istotny wpływ na sukces firmy na rynku. Pierwszy z nich jest prezentacją czynników sukcesu rynkowego. Opisuje pojęcie sukcesu i kilka rodzajów sukcesu takich jak: sukces organizacyjny, sukces finansowy oraz sukces technologiczny. Rozdział drugi poświęcony jest ogólnej strategii przedsiębiorstwa oraz wybranym zagadnieniom z zakresu strategii marketingowej, a w tym istoty strategii, typologii oraz procesu planowania strategii marketingowej. W trzecim rozdziale zostanie przedstawiona charakterystyka przedsiębiorstwa Konspol Holding, jego struktura organizacyjna oraz otoczenie rynkowe firmy. Najważniejsza część empiryczna rozpoczyna się w rozdziale czwartym, w którym została przedstawiona strategia marketingowa przedsiębiorstwa Konspol Holding w Nowym Sączu, a także własna propozycja przyszłej strategii. Analiza została przeprowadzona na podstawie danych wewnętrznych i dokumentów z firmy Konspol. Przeprowadzono również kilka rozmów w firmie, między innymi z dyrektorem handlu i marketingu, kierownikiem działu marketingu i specjalistami do spraw marketingu, dzięki którym uzyskano informację na temat tego, w jaki sposób opracowywana jest strategia firmy i jakie działania marketingowe są podejmowane, aby przynosiły sukces na rynku. W pracy oparto się na aktualnie dostępnej, fachowej literaturze, wykorzystano udostępnione przez firmę Konspol Holding materiały dotyczące strategii marketingowej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject sukces przedsiębiorstwa pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.title Wpływ działań marketingowych na rynkowy sukces na przykładzie przedsiębiorstwa Konspol Holding Sp. z o.o. w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The influence of marketing on a company's market success. Konspol Holding Sp. z o.o. case study pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-03-08T12:15:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info