dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Gurgul Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-09T19:34:17Z |
|
dc.date.available |
2014-03-09T19:34:17Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6806 |
|
dc.description.abstract |
Problematyka produktów określanych jako markowe i ich promocji nastręcza współczesnym menedżerom nie lada problemów na etapie projektowania kampanii komunikacyjnej w relacjach z klientem. Niejednokrotnie okazuje się, że faktyczny wizerunek sprzedawanego produktu lub usługi na rynku zbytu jest zupełnie nieadekwatny do tego, co postulowane jest oraz promowane przez firmę. Nieumiejętność porozumienia się z konsumentami tj. „mówienia tym samym językiem”, posługiwanie się odpowiednimi skojarzeniami i konstruowaniem docierających do klientów reklam jest problemem, który nie może być bagatelizowany przez kierownictwo firm. W szczególności taki spójny wizerunek musi być udziałem firm szczycących się rozpoznawalną, charakterystyczną w obranym segmencie marką.
Niniejsza praca jest próbą zidentyfikowania charakterystyki klientów markowych firm ze szczególnym uwzględnieniem rynku ubezpieczeń na życie. Zasadnością takiego wglądu w cechy, które są udziałem tego targetu jest możliwość dopasowania do nich opisywanej promocji. Pomoże to zidentyfikować korelację efektów kampanii reklamowej i percepcji marki w oczach klientów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
komunikacja społeczna |
pl |
dc.subject |
globalizacja |
pl |
dc.subject |
modele komunikacji marketingowej |
pl |
dc.subject |
budowa relacji z klientem |
pl |
dc.subject |
produkty markowe |
pl |
dc.subject |
perswazja komunikatów reklamowych |
pl |
dc.subject |
rynek konsumentów |
pl |
dc.subject |
firma ubezpieczeniowa Commercial Union |
pl |
dc.title |
Promocja produktów markowych poprzez komunikację reklamową |
pl |
dc.title.alternative |
Promoting brand products by communication advertising |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |