Promocja produktów markowych poprzez komunikację reklamową

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Gurgul Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-03-09T19:34:17Z
dc.date.available 2014-03-09T19:34:17Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6806
dc.description.abstract Problematyka produktów określanych jako markowe i ich promocji nastręcza współczesnym menedżerom nie lada problemów na etapie projektowania kampanii komunikacyjnej w relacjach z klientem. Niejednokrotnie okazuje się, że faktyczny wizerunek sprzedawanego produktu lub usługi na rynku zbytu jest zupełnie nieadekwatny do tego, co postulowane jest oraz promowane przez firmę. Nieumiejętność porozumienia się z konsumentami tj. „mówienia tym samym językiem”, posługiwanie się odpowiednimi skojarzeniami i konstruowaniem docierających do klientów reklam jest problemem, który nie może być bagatelizowany przez kierownictwo firm. W szczególności taki spójny wizerunek musi być udziałem firm szczycących się rozpoznawalną, charakterystyczną w obranym segmencie marką. Niniejsza praca jest próbą zidentyfikowania charakterystyki klientów markowych firm ze szczególnym uwzględnieniem rynku ubezpieczeń na życie. Zasadnością takiego wglądu w cechy, które są udziałem tego targetu jest możliwość dopasowania do nich opisywanej promocji. Pomoże to zidentyfikować korelację efektów kampanii reklamowej i percepcji marki w oczach klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.subject globalizacja pl
dc.subject modele komunikacji marketingowej pl
dc.subject budowa relacji z klientem pl
dc.subject produkty markowe pl
dc.subject perswazja komunikatów reklamowych pl
dc.subject rynek konsumentów pl
dc.subject firma ubezpieczeniowa Commercial Union pl
dc.title Promocja produktów markowych poprzez komunikację reklamową pl
dc.title.alternative Promoting brand products by communication advertising en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info