dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Data Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-10T09:36:19Z |
|
dc.date.available |
2014-03-10T09:36:19Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6827 |
|
dc.description.abstract |
Public relations są elementem kompleksowo rozumianego systemu komunikacji organizacji z otoczeniem. Spowodowany intensyfikacją działań konkurencyjnych wzrost potrzeb podmiotów względem tworzenia i kształtowania przewagi konkurencyjnej, w połączeniu ze znacznym nasyceniem rynku oraz spadkiem skuteczności innych narzędzi komunikacji marketingowej, zdecydował o dynamicznym rozwoju dziedziny zarówno pod względem teoretycznym jak i praktycznym. Stopniowy rozwój public relations, związany bezpośrednio ze wzrostem angażowanych zasobów organizacji w działania tego typu, powoduje konieczność prób ewaluacji i kwantyfikacji efektów PR- do umożliwiających porównania kryteriów ekonomicznych. Głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie i ocena skuteczności działań PR realizowanych przez agencję Omega Communication w Warszawie dla Timex Group Polska i ich wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Cele szczegółowe pracy to zweryfikowanie istnienia zależności występujących pomiędzy poszczególnymi parametrami opisującymi obecność marki Timex w prasie (liczba publikacji, powierzchnia publikacji, ekwiwalent reklamowy, nakład tytułów prasowych zawierających publikacje) a wynikami ekonomicznymi firmy, zbadanie zasadności stosowania przez Omega Communication uproszczonej analizy rezonansu medialnego jako wyłącznej metody oceny działań PR dla marki Timex, a także przedstawienie specyfiki działań PR realizowanych dla Timex Group Polska w odniesieniu do globalnej i polskiej strategii komunikacyjnej firmy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
public relations |
pl |
dc.subject |
wizerunek organizacji |
pl |
dc.subject |
zarządzanie dzialalnością public relations |
pl |
dc.subject |
ocena działań public relations |
pl |
dc.subject |
firma Timex Group Polska |
pl |
dc.subject |
globalna strategia komunikacyjna marki Timex |
pl |
dc.subject |
wyniki ekonomiczne |
pl |
dc.title |
Ocena skuteczności działań Public Relations przedsiębiorstwa na przykładzie Timex Group Polska |
pl |
dc.title.alternative |
Evaluating effectiveness of company’s Public Relations activity based on example of Timex Group Poland |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |