Ocena skuteczności działań Public Relations przedsiębiorstwa na przykładzie Timex Group Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Data Mateusz
dc.date.accessioned 2014-03-10T09:36:19Z
dc.date.available 2014-03-10T09:36:19Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6827
dc.description.abstract Public relations są elementem kompleksowo rozumianego systemu komunikacji organizacji z otoczeniem. Spowodowany intensyfikacją działań konkurencyjnych wzrost potrzeb podmiotów względem tworzenia i kształtowania przewagi konkurencyjnej, w połączeniu ze znacznym nasyceniem rynku oraz spadkiem skuteczności innych narzędzi komunikacji marketingowej, zdecydował o dynamicznym rozwoju dziedziny zarówno pod względem teoretycznym jak i praktycznym. Stopniowy rozwój public relations, związany bezpośrednio ze wzrostem angażowanych zasobów organizacji w działania tego typu, powoduje konieczność prób ewaluacji i kwantyfikacji efektów PR- do umożliwiających porównania kryteriów ekonomicznych. Głównym celem niniejszej pracy jest przedstawienie i ocena skuteczności działań PR realizowanych przez agencję Omega Communication w Warszawie dla Timex Group Polska i ich wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Cele szczegółowe pracy to zweryfikowanie istnienia zależności występujących pomiędzy poszczególnymi parametrami opisującymi obecność marki Timex w prasie (liczba publikacji, powierzchnia publikacji, ekwiwalent reklamowy, nakład tytułów prasowych zawierających publikacje) a wynikami ekonomicznymi firmy, zbadanie zasadności stosowania przez Omega Communication uproszczonej analizy rezonansu medialnego jako wyłącznej metody oceny działań PR dla marki Timex, a także przedstawienie specyfiki działań PR realizowanych dla Timex Group Polska w odniesieniu do globalnej i polskiej strategii komunikacyjnej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject wizerunek organizacji pl
dc.subject zarządzanie dzialalnością public relations pl
dc.subject ocena działań public relations pl
dc.subject firma Timex Group Polska pl
dc.subject globalna strategia komunikacyjna marki Timex pl
dc.subject wyniki ekonomiczne pl
dc.title Ocena skuteczności działań Public Relations przedsiębiorstwa na przykładzie Timex Group Polska pl
dc.title.alternative Evaluating effectiveness of company’s Public Relations activity based on example of Timex Group Poland en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info