dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Obrochta Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-10T19:21:51Z |
|
dc.date.available |
2014-03-10T19:21:51Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6851 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca zawiera analizę tych aspektów współtworzących reklamę telewizyjną, które są skierowane do konsumentów w wieku szkolnym. Celem pracy jest ukazanie, w jaki sposób telewizja, jedno z ważniejszych mediów reklamowych kształtuje potrzeby konsumpcyjne dzieci w wieku szkolnym oraz, w jaki sposób może rzutować na ich rozwój psychospołeczny. W pracy podjęte zostały wątki społeczne, etyczne i psychologiczne przekazu reklamowego, z uwagi na to, jaką rolę odgrywają w rozwoju dzieci. W pracy scharakteryzowane zostały warunki skuteczności reklamy telewizyjnej i ocena jej wpływu na odbiorców w okresie dzieciństwa. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa |
pl |
dc.subject |
wpływ reklamy telewizyjnej |
pl |
dc.subject |
dzieci w wieku szkolnym |
pl |
dc.subject |
rozwój psychospołeczny dziecka |
pl |
dc.subject |
procesy emocjonalno-motywacyjne dziecka |
pl |
dc.subject |
metody kreowania potrzeb u dzieci |
pl |
dc.subject |
negatywne następstwa wpływu reklam na dzieci |
pl |
dc.title |
Aspekty psychospołeczne oraz etyczne reklamy telewizyjnej adresowanej do dzieci w wieku szkolnym |
pl |
dc.title.alternative |
Psychosocial and ethical aspects of television advertisements directed at primary school children |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |