Aspekty psychospołeczne oraz etyczne reklamy telewizyjnej adresowanej do dzieci w wieku szkolnym

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Obrochta Joanna
dc.date.accessioned 2014-03-10T19:21:51Z
dc.date.available 2014-03-10T19:21:51Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6851
dc.description.abstract Niniejsza praca zawiera analizę tych aspektów współtworzących reklamę telewizyjną, które są skierowane do konsumentów w wieku szkolnym. Celem pracy jest ukazanie, w jaki sposób telewizja, jedno z ważniejszych mediów reklamowych kształtuje potrzeby konsumpcyjne dzieci w wieku szkolnym oraz, w jaki sposób może rzutować na ich rozwój psychospołeczny. W pracy podjęte zostały wątki społeczne, etyczne i psychologiczne przekazu reklamowego, z uwagi na to, jaką rolę odgrywają w rozwoju dzieci. W pracy scharakteryzowane zostały warunki skuteczności reklamy telewizyjnej i ocena jej wpływu na odbiorców w okresie dzieciństwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject wpływ reklamy telewizyjnej pl
dc.subject dzieci w wieku szkolnym pl
dc.subject rozwój psychospołeczny dziecka pl
dc.subject procesy emocjonalno-motywacyjne dziecka pl
dc.subject metody kreowania potrzeb u dzieci pl
dc.subject negatywne następstwa wpływu reklam na dzieci pl
dc.title Aspekty psychospołeczne oraz etyczne reklamy telewizyjnej adresowanej do dzieci w wieku szkolnym pl
dc.title.alternative Psychosocial and ethical aspects of television advertisements directed at primary school children en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info