Działania marketingowe przedsiębiorstwa hotelarskiego na przykładzie hotelu "Perła Południa"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Dąbrowska Edyta
dc.date.accessioned 2014-03-10T20:57:52Z
dc.date.available 2014-03-10T20:57:52Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6852
dc.description.abstract W kontekście zbliżających się Mistrzostw Europy Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie popularność Polski, jako docelowego kraju podróży turystycznych wzrasta. W związku z tym programy rozwoju turystyki na szczeblu ogólnokrajowym, jak i szczeblach regionalnych coraz częściej odwołują się do jakości produktu turystycznego i konieczności jej doskonalenia. Dzieje się tak, ponieważ współczesny turysta, znający wartość swoich pieniędzy i który ceni sobie jakość życia, przywiązuje dużą wagę do dbałości o szczegóły. Coraz częściej wybiera on produkty i usługi jak najlepiej odpowiadające jego oczekiwaniom, czyli takie, które charakteryzuje odpowiednia jakość. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się hotele z szeroką gamą usług, dysponujące zapleczem konferencyjnym oraz zapleczem rekreacyjnym typu SPA, takie jak Hotel Perła Południa w Rytrze. Najwięcej korzyści z poprawy jakości usług wypoczynkowych czerpią klienci, którzy są„obsypywani” ofertami usług przez przedsiębiorstwa turystyczne. Przedsiębiorstwa te muszą dokonywać szeregu zabiegów marketingowych, aby wyróżnić spośród konkurentów. Niniejsza praca ma na celu identyfikację i analizę wybranych elementów marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem promocji, których poznanie jest konieczne w celu skutecznego i efektywnego funkcjonowania działu marketingu obiektu hotelowego oraz które pozwalają dotrzeć do jak największej liczby klientów w celu ich pozyskania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject rynek usług turystycznych w Polsce pl
dc.subject regiony turystyczne pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject popyt i podaż turystyczna pl
dc.subject branża hotelarska pl
dc.subject organizacja pracy w hotelu pl
dc.subject zarządzanie jakościa w hotelu pl
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject hotel "Perła Południa" pl
dc.title Działania marketingowe przedsiębiorstwa hotelarskiego na przykładzie hotelu "Perła Południa" pl
dc.title.alternative Marketing activities of the tourist company based on the example of “Perła Południa” hotel en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info