Abstract:
Temat dotyczący ewaluacji stron internetowych największych firm sektora samochodowego prowadzących działalność w Polsce wydaję się być aktualnym z dwóch powodów. Po pierwsze dotyczy on nowoczesnego, perspektywicznego środowiska hipermedialnego, który w ostatnich latach bardzo wyraźnie się rozwija. Po drugie jak już wcześnie zostało wspomniane to właśnie Internet jest tym medium za pomocą, którego coraz więcej przedsiębiorstw komunikuję się z klientami. Patrząc na dzisiejszą rzeczywistość można się spodziewać, że w przyszłości ilość transakcji dokonywana za pomocą Internetu będzie rosła. Dowodem na to jest coraz większa ilość sklepów internetowych oraz serwisów aukcyjny za pośrednictwem, których można dostać ogromną ilość produktów z wielu branż w tym także samochodów. Drugim argumentem, który skłonił autora do napisanie tej pracy jest zainteresowanie tematem komunikacji marketingowej. Presja konkurencji zmusza dzisiejsze przedsiębiorstwa do bycia unikalnymi, dotyczy to także sposobu komunikowanie się z klientem. Dogłębne wsłuchiwanie się w potrzeby i preferencje klienta, sprostanie każdym jego zachciankom powinno być priorytetem działania przedsiębiorstw. Z drugiej jednak strony oprócz przyjmowania informacji do wewnątrz organizacji należy również je emitować. Wysyłane komunikaty mogą dotyczyć między innymi specjalnych ofert, promocji, etc. Strona WWW jest medium, które z łatwością możemy zastosować do tego celu. Celem pracy jest ewaluacja stron WWW największych firm sektora samochodowego, które są obecne na rynku w Polsce.