Strona WWW jako platforma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych firm sektora samochodowego w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Pawlina Jarosław
dc.date.accessioned 2014-03-11T09:07:52Z
dc.date.available 2014-03-11T09:07:52Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6860
dc.description.abstract Temat dotyczący ewaluacji stron internetowych największych firm sektora samochodowego prowadzących działalność w Polsce wydaję się być aktualnym z dwóch powodów. Po pierwsze dotyczy on nowoczesnego, perspektywicznego środowiska hipermedialnego, który w ostatnich latach bardzo wyraźnie się rozwija. Po drugie jak już wcześnie zostało wspomniane to właśnie Internet jest tym medium za pomocą, którego coraz więcej przedsiębiorstw komunikuję się z klientami. Patrząc na dzisiejszą rzeczywistość można się spodziewać, że w przyszłości ilość transakcji dokonywana za pomocą Internetu będzie rosła. Dowodem na to jest coraz większa ilość sklepów internetowych oraz serwisów aukcyjny za pośrednictwem, których można dostać ogromną ilość produktów z wielu branż w tym także samochodów. Drugim argumentem, który skłonił autora do napisanie tej pracy jest zainteresowanie tematem komunikacji marketingowej. Presja konkurencji zmusza dzisiejsze przedsiębiorstwa do bycia unikalnymi, dotyczy to także sposobu komunikowanie się z klientem. Dogłębne wsłuchiwanie się w potrzeby i preferencje klienta, sprostanie każdym jego zachciankom powinno być priorytetem działania przedsiębiorstw. Z drugiej jednak strony oprócz przyjmowania informacji do wewnątrz organizacji należy również je emitować. Wysyłane komunikaty mogą dotyczyć między innymi specjalnych ofert, promocji, etc. Strona WWW jest medium, które z łatwością możemy zastosować do tego celu. Celem pracy jest ewaluacja stron WWW największych firm sektora samochodowego, które są obecne na rynku w Polsce. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject promocja pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject Internet jako platforma komunikacji marketingowej pl
dc.subject ocena stron www pl
dc.subject przedsiębiorstwa sektora samochodowego w Polsce pl
dc.title Strona WWW jako platforma komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych firm sektora samochodowego w Polsce pl
dc.title.alternative Website as the marketing communication platform of chosen companies within the automotive sector in Poland en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info