dc.contributor.advisor |
Sapeta, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Gaj Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-11T10:37:59Z |
|
dc.date.available |
2014-03-11T10:37:59Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6867 |
|
dc.description.abstract |
W niniejszej pracy jako podstawowy cel przyjęto próbę oceny systemów szkoleniowych dla dyrektorów oddziałów w Allianz. Zostaną zaprezentowane wnioski z wdrażanych programów, a na ich bazie przedstawione założenia strategii szkoleniowej na lata 2007 – 2010.
W pierwszym rozdziale pracy omawiane są podstawowe zagadnienia, dotyczące takich obszarów jak kluczowe kwestie terminologiczne, strategie rozwoju pracowników występujące w organizacjach, terminologia pojęć dotycząca szkoleń, ich standaryzacji oraz pozycjonowanie szkoleń w procesie zarządzania zasobami ludzkimi.
Rozdział drugi, będący rozwinięciem podstawowych kwestii terminologicznych omawia charakterystykę strategii szkoleń pracowniczych a następnie zajmuje się teorią projektowania szkoleń. Omawiane są w kolejnośc, analiza potrzeb szkoleniowych, wyznaczanie celów i sporządzanie planów, wybór metod i technik szkoleniowych, implementacja programów szkoleniowych i ocena ich efektywności.
W Rozdziale trzecim omawiane są metodyczne zagadnienia pracy, cel i zakres pracy, charakterystykę i miejsce badań oraz zastosowane narzędzia analityczne.
Część praktyczna pracy omówiona została w rozdziale czwartym. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
szkolenia pracowników |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
strategia rozwoju pracowników |
pl |
dc.subject |
standaryzacja programów szkoleniowych |
pl |
dc.subject |
projektowanie szkoleń |
pl |
dc.subject |
ocena efektywności szkoleń |
pl |
dc.title |
Rozwój programów szkoleń dla wyższej kadry menedżerskiej w TU Allianz Polska S.A. i TU Allianz Życie Polska S.A. jako element realizacji strategii Towarzystwa |
pl |
dc.title.alternative |
Development of the training programs dedicated to agency directors of Allianz Polska SA and Allianz Life Polska SA as the element of company’s strategy |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |