Rozwój programów szkoleń dla wyższej kadry menedżerskiej w TU Allianz Polska S.A. i TU Allianz Życie Polska S.A. jako element realizacji strategii Towarzystwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sapeta, Tomasz
dc.contributor.author Gaj Tomasz
dc.date.accessioned 2014-03-11T10:37:59Z
dc.date.available 2014-03-11T10:37:59Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6867
dc.description.abstract W niniejszej pracy jako podstawowy cel przyjęto próbę oceny systemów szkoleniowych dla dyrektorów oddziałów w Allianz. Zostaną zaprezentowane wnioski z wdrażanych programów, a na ich bazie przedstawione założenia strategii szkoleniowej na lata 2007 – 2010. W pierwszym rozdziale pracy omawiane są podstawowe zagadnienia, dotyczące takich obszarów jak kluczowe kwestie terminologiczne, strategie rozwoju pracowników występujące w organizacjach, terminologia pojęć dotycząca szkoleń, ich standaryzacji oraz pozycjonowanie szkoleń w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział drugi, będący rozwinięciem podstawowych kwestii terminologicznych omawia charakterystykę strategii szkoleń pracowniczych a następnie zajmuje się teorią projektowania szkoleń. Omawiane są w kolejnośc, analiza potrzeb szkoleniowych, wyznaczanie celów i sporządzanie planów, wybór metod i technik szkoleniowych, implementacja programów szkoleniowych i ocena ich efektywności. W Rozdziale trzecim omawiane są metodyczne zagadnienia pracy, cel i zakres pracy, charakterystykę i miejsce badań oraz zastosowane narzędzia analityczne. Część praktyczna pracy omówiona została w rozdziale czwartym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject szkolenia pracowników pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject strategia rozwoju pracowników pl
dc.subject standaryzacja programów szkoleniowych pl
dc.subject projektowanie szkoleń pl
dc.subject ocena efektywności szkoleń pl
dc.title Rozwój programów szkoleń dla wyższej kadry menedżerskiej w TU Allianz Polska S.A. i TU Allianz Życie Polska S.A. jako element realizacji strategii Towarzystwa pl
dc.title.alternative Development of the training programs dedicated to agency directors of Allianz Polska SA and Allianz Life Polska SA as the element of company’s strategy en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info