Kreowanie wizerunku marki i jego wpływ na zachowanie konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majczyna, Marek
dc.contributor.author Kurcz, Andrzej
dc.date.accessioned 2014-03-11T12:24:06Z
dc.date.available 2014-03-11T12:24:06Z
dc.date.issued 2011-07-08 21:22:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6880
dc.description.abstract W niniejszej pracy przedstawione zostaną dostępne aktualnie najczęściej wykorzystywane narzędzia budowania wizerunku silnej marki. Należy jednak jednocześnie zdać sobie sprawę z tego, że w dalszym ciągu będą one ewoluować w zależności od potrzeb i oczekiwań konsumentów oraz ich dojrzałości rynkowej. Niniejsze opracowanie jest prowadzone w kontekście analiz teoretycznych. Jest to celowo podjęty zabieg prezentowania zagadnienia tytułowego. Marka to największe bogactwo producenta/usługodawcy. Budowana jest często przez lata, przy ponoszeniu sporych nakładów finansowych i materialnych. Prestiż marki, spostrzegana przez klientów niezawodność i jakość są podstawą osiągnięcia i utrzymania sukcesu na rynku. Jednakże jak wszystko we współczesnym świecie, musi być modyfikowana w zależności od potrzeb i sugestii szeroko pojętego rynku. Wyjątkiem od reguły są marki, których głównych wyróżnikiem jest ich tradycyjność. Podsumowując: wykreowanie marki nie jest zadaniem łatwym, jednakże dającym satysfakcję zarówno producentowi jak i zadowolonemu konsumentowi. Marka jest wyzwaniem i dla producenta i dla (zadowolonych) klientów. Pierwsi podejmują wysiłki zmierzające do utrzymania jakości produktów i wyzwań nowoczesności (w zakresie modyfikacji i dostosowania), drudzy – mierzą się z własnymi wyborami i lojalnością. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject funkcjonowanie rynku pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.title Kreowanie wizerunku marki i jego wpływ na zachowanie konsumentów pl
dc.title.alternative Creation of brand image and its influence on consumer behaviour pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-10T12:41:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info