Charakterystyka kontrowersyjnych aspektów reklamy i ich wpływ na postawy odbiorców

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Klasiński, Janusz
dc.date.accessioned 2014-03-12T09:34:33Z
dc.date.available 2014-03-12T09:34:33Z
dc.date.issued 2014-02-12 11:35:03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6895
dc.description.abstract Tematem pracy są kontrowersyjne aspekty reklamy i ich wpływ na odbiorców. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których pierwszy jest poświęcony charakterystyce mediów reklamowych, takich jak - telewizja, radio, Internet. W drugim rozdziale znajdują się informacje dotyczące czynów nieuczciwej konkurencji oraz kontrowersji w przekazach reklamowych. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych. Na podstawie przeprowadzonych analiz, można stwierdzić że odbiorcy reklamy mają negatywny stosunek do przekazów reklamowych, a kontrowersje w reklamie nie koniecznie mogą być pomocne w kształtowaniu opinii na temat danego produktu. Pracę zamyka Zakończenie, Bibliografia, Spis przypisów, Spis rysunków, Spis wykresów, Spis tabel oraz Załączniki. pl
dc.description.abstract The subcjet of this labour are controversial aspects of advertising and its influence on consumers. The labour contains three chapters, the first of wchich is devoted to characteristics of advertising media,such as television, radio, Internet. In second chapter are located information relating to unfair competition, and controversy in the advertising messages. Third chapter presents results of research. On the basics of the analyzes,it can be stated that the recipient of advertising have negative attitude to advertising messages, and the controversy in advertising necessarily be helpful in shaping opinion on the product. The labour closes conclusion, Bibliography,List of footnotes, List of figures, List of charts, List of tables, and Annexes list. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject odbiorcy reklamy pl
dc.subject kontrowersyjne aspekty reklamy pl
dc.subject recipient of advertising pl
dc.subject controversial aspects of advertising pl
dc.subject reklama pl
dc.subject advertisement pl
dc.title Charakterystyka kontrowersyjnych aspektów reklamy i ich wpływ na postawy odbiorców pl
dc.title.alternative Characteristics of the controversial aspects of advertising and their influence on the attitudes of consumers pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-12T08:14:08Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info