Promocje internetowe szansą w rozwoju firmy na przykładzie branży ubezpieczeniowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Handzel, Zbigniew
dc.contributor.author Kolbusz, Marcin
dc.date.accessioned 2014-03-14T10:00:35Z
dc.date.available 2014-03-14T10:00:35Z
dc.date.issued 2011-04-20 14:45:53
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6972
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza wpływu promocji internetowej na rozwój firmy na przykładzie firm ubezpieczeniowych. Na potrzeby niniejszej pracy zostały przeprowadzone dwa badania ankietowe, pierwsze skierowane do klientów firm ubezpieczeniowych, a drugie skierowane do pracowników tych firm. Obydwie przeprowadzone analizy badań miały na celu dostarczenie informacji na istotne zagadnienia związane z wpływem promocji internetowej na rozwój firm z branży ubezpieczeniowej. Praca składa się z 4 rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony jest teoretycznym zagadnieniom związanym z pojęciem ubezpieczeń, przedstawia istotę ubezpieczeń oraz podmioty rynku ubezpieczeniowego. W sposób szczegółowy omawia rynek ubezpieczeniowy w Polsce, gdzie ważne miejsce zajmują kapitały ubezpieczycieli. Tematem drugiego rozdziału jest branża ubezpieczeniowa w Internecie. Rozdział podejmuje temat promocji internetowych, wyjaśnia on pojęcie reklamy i promocji. W rozdziale tym została dokonana analiza witryn internetowych ubezpieczycieli oraz ocena ich użyteczności dla klientów. W drugiej części rozdziału opracowano kanały dystrybucji ubezpieczeń, a także podjęto próbę oceny promocji firm ubezpieczeniowych w Internecie. Odrębnie sklasyfikowano wydatki firm ubezpieczeniowych na promocje w Internecie. Rozdział trzeci stanowi metodologię badań. Zawiera przedmiot i cel badań, metody techniki oraz narzędzia badawcze. Przedstawia on również charakterystykę badanych respondentów pod względem płci i wieku. Ostatni rozdział jest socjologiczną prezentacją wyników badań własnych. Przedstawia on obraz odbioru reklamy internetowej przez klientów Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz sposoby reklamowania branży ubezpieczeniowej z punktu widzenia pracowników tejże branży. Dla realizacji przedmiotu i celu pracy zastosowano metodę pośrednią, wykorzystując bazę źródłową, jak również metodę bezpośrednią. Podstawowe znaczenie miało badanie ankietowe, przeprowadzone wśród klientów i pracowników Towarzystw Ubezpieczeniowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject ubezpieczenia pl
dc.subject reklama internetowa pl
dc.subject promocja pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.title Promocje internetowe szansą w rozwoju firmy na przykładzie branży ubezpieczeniowej pl
dc.title.alternative Online promotions as business development opportunity exemplified by the insurance industry pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-13T13:23:05Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info