Wykorzystanie instrumentów marketingowych w firmie transportowej na przykładzie „Zet Transport”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Jawor, Marta
dc.date.accessioned 2014-03-17T13:46:47Z
dc.date.available 2014-03-17T13:46:47Z
dc.date.issued 2011-04-08 12:36:21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7058
dc.description.abstract Celem pracy jest próba identyfikacji i oceny, jak firma „ZET transport” wykorzystuje instrumenty marketingowe na rynku (segmencie/segmentach) działania. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale zaprezentowano ogólne pojęcie marketingu w gospodarce rynkowej. Przytoczono definicje marketingu różnych autorów jak również istotę filozofii marketingowej. W rozdziale tym zwraca się również uwagę na orientację marketingową przedsiębiorstwa, która jest warunkiem powodzenia przedsiębiorstwa na rynku a także na specyfikę marketingu usług. Część druga opisuje podstawowe instrumenty marketingowe wykorzystywane przez firmy usługowe, tj. produkt, cenę, dystrybucję, promocję, personel. Omówiono koncepcję marketingu – mix, tak dzisiaj ważnej i popularnej w praktyce funkcjonowania firm. W ostatnim rozdziale przedstawione zostało wykorzystanie instrumentów marketingowych w firmie „ZET transport”. Firma ta działa na rynku od 1993 roku. Strategia marketingowa jest ważnym elementem ogólnej strategii firmy „ZET transport” oraz stanowi wyraz realizacji jej misji w zachowaniach na rynku. Firma umiejętnie wykorzystuje poszczególne instrumenty marketingowe do budowania silnej pozycji zarówno na rynkach lokalnych jak również międzynarodowych. Świadczy o tym stosowanie nowoczesnych technologii w zarządzaniu z personelem i kontaktach z klientami firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.title Wykorzystanie instrumentów marketingowych w firmie transportowej na przykładzie „Zet Transport” pl
dc.title.alternative The use of marketing instruments in transport company called „Zet Transport” pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-17T11:59:42Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info