Wprowadzanie na rynek nowego produktu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Uchwat, Anna
dc.date.accessioned 2014-03-23T10:43:33Z
dc.date.available 2014-03-23T10:43:33Z
dc.date.issued 2011-04-07 17:05:15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7145
dc.description.abstract Celem pracy było przedstawienie procesu wprowadzania nowego produktu na rynek. Prezentowana praca nie jest tylko przedstawieniem istotnych cech nowego produktu, ale również przedstawieniem w jaki sposób wpłynie on na wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw. W pierwszym rozdziale prezentuję istotę i zakres marketingu oraz jaką rolę odgrywa w nim produkt. Drugą część pracy poświęciłam na rozważania nad procesem i etapami wprowadzania nowości na rynek. Biorąc pod uwagę konsumentów w trzeciej części pracy zaprezentowałam w jaki sposób przebiega proces akceptacji nowego produktu przez konsumentów. Czwarty rozdział to rozdział badawczy. Celem przeprowadzonego badania była próba odpowiedzi na pytanie: czy opłaca się wprowadzić na rynek nową sieć komórkową „Omega”? Głównym zadaniem badania było stworzenie obrazu ogólnych preferencji konsumentów, dotyczących np. miesięcznego abonamentu, tanich połączeń, promocji itp. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą ankiety bezpośredniej przeprowadzanej poprzez rozdanie ankietowanym kwestionariusza z pytaniami. W wyniku przeprowadzonych badań na podstawie ankiety stwierdzam, iż wprowadzenie nowej sieci komórkowej jest pomysłem, który może odnieść sukces w 70%. Ponieważ 56,2 % osób nie jest zadowolonych z dotychczas używanej sieci komórkowej, deklarując jednocześnie że bardzo chętnie skorzystałaby z nowego produktu. Aby nowy produkt, w tej sytuacji nowa sieć komórkowa odniosła sukces na rynku powinna posiadać niski abonament, bowiem to główna cecha na jaką zwracały uwagę osoby ankietowane. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt pl
dc.subject zarządzanie produktem pl
dc.subject nowe produkty pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.title Wprowadzanie na rynek nowego produktu pl
dc.title.alternative Introduction of a new product on the market pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-03-22T12:01:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info