Projekt i realizacja aplikacji Sudoku Solver

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Obrochta Kazimierz
dc.contributor.other Moczurad, Włodzimierz
dc.date.accessioned 2014-03-25T08:14:59Z
dc.date.available 2014-03-25T08:14:59Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7197
dc.description.abstract Pomysł na napisanie takiego projektu zrodził się podczas pobytu autora niniejszej pracy w Szkocji w 2005r. Sudoku jest tam bardzo popularne i często dołączane jest do różnych gazet i dzienników. Autor początkowo sam zaczął konsekwentnie rozwiązywać różne, coraz trudniejsze krzyżówki. Po pewnym czasie wypracował metodę rozwiązywania Sudoku a następnie zaimplementował ją w jednym ze współczesnych języków programowania. Na początku tej pracy przedstawiłem historię Sudoku. W pracy przedstawiono zasady rozwiązywania tej łamigłówki oraz informacje na temat systemu operacyjnego i programu, w którym aplikacja została napisana. Poza zaprojektowaniem aplikacji autor opisał działanie aplikacji w wersji, z jaką zwykły użytkownik komputera będzie miał do czynienia, bez wnikania w działanie algorytmu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject programowanie pl
dc.subject Sudoku pl
dc.subject środowisko programowania pl
dc.subject struktura aplikacji pl
dc.subject funkcje aplikacji pl
dc.title Projekt i realizacja aplikacji Sudoku Solver pl
dc.title.alternative Design and implementation of a Sudoku Solver application en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info