dc.contributor.author |
Leśniak Katarzyna |
|
dc.contributor.other |
Mazur, Zbigniew |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-26T08:01:48Z |
|
dc.date.available |
2014-03-26T08:01:48Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7227 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest ukazanie jak duże znaczenie ma marketing dla rozwoju turystyki w regionie Podhala i stolicy Tatr, czyli miasta Zakopane oraz próba oceny wpływu poszczególnych instrumentów marketingu mix na rozwój Regionu. W rozdziale pierwszym zostały omówione zagadnienia dotyczące poszczególnych instrumentów marketingu mix w turystyce, a więc wpływ produktu, ceny, dystrybucji oraz promocji. Została także przedstawiona istota i rola marketingu w turystyce. W drugim rozdziale rozpatrywane są zagadnienia dotyczące marketingu turystyki w Regionie. Rozdział ten rozpoczyna się od kompendium wiedzy o walorach i produktach turystycznych Regionu. Została omówiona turystyka w Regionie i metody jej promowania. W trzecim rozdziale poruszono zaangażowanie różnych fundacji pomocowych zarówno z Unii Europejskiej, jak i z Polski w promocję i rozwój turystyki regionalnej. W dalszej części tego rozdziału odpowiedziano na pytanie, jakie znaczenie ma marketing na rozwój turystyki na Podhalu. Temat ten został przedstawiony min. w formie analizy SWOT, uwzględniającej zarówno mocne i słabe strony Regionu oraz szanse i zagrożenia wynikające z otoczenia. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing w turystyce |
pl |
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.subject |
polityka cenowa |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
promocja sprzedaży |
pl |
dc.subject |
marketing turystyczny regionu |
pl |
dc.subject |
agroturystyka |
pl |
dc.subject |
region Podhala i Tatr |
pl |
dc.subject |
perspektywy rozwoju turystyki na Podhalu |
pl |
dc.title |
Znaczenie marketingu w turystyce dla rozwoju regionu Podhala i Tatr |
pl |
dc.title.alternative |
The significance of marketing in tourism for developing the Podhale and Tatry Region |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |