Znaczenie programów lojalnościowych w nowoczesnym CRM; analiza porównawcza programów SMART oraz VITAY

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Szczepaniak Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-03-26T15:25:25Z
dc.date.available 2014-03-26T15:25:25Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7248
dc.description.abstract Programy lojalnościowe stanowią jeden z integralnych elementów współczesnego zarządzania relacjami z klientami (CRM – Customer Relationship Management). Są one budowane przez organizacje działające niemal w każdej branży. Jedne przedsiębiorstwa traktują je jako główny czynnik motywujący klientów do dokonywania zakupów właśnie w tym, a nie innym punkcie sprzedaży, inne – jako istotny czynnik sukcesywnego mnożenia zysków . Niniejsza praca ma na celu ukazanie istoty budowania programów lojalnościowych, ich roli w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów oraz wykazanie tezy o małej efektywności funkcjonowania programu lojalnościowego stacji benzynowej Shell. W związku z powyższym, praca została napisana w oparciu o analizę porównawczą programów lojalnościowych dwóch organizacji działających w branży paliwowej. Do organizacji tych należą stacja paliwowa Shell oraz stacja benzynowa Orlen. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie relacjami z klientem pl
dc.subject CRM pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject zarządzanie organizacją pl
dc.subject segmentacja adresatów programu pl
dc.subject marketing-mix programu lojalnościowego pl
dc.subject branża paliwowa pl
dc.title Znaczenie programów lojalnościowych w nowoczesnym CRM; analiza porównawcza programów SMART oraz VITAY pl
dc.title.alternative Significance of Loyalty Programs in Modern CRM; SMART and VITAY programs case study en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info