dc.contributor.advisor |
Jabłoński, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Szczepaniak Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-26T15:25:25Z |
|
dc.date.available |
2014-03-26T15:25:25Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7248 |
|
dc.description.abstract |
Programy lojalnościowe stanowią jeden z integralnych elementów współczesnego zarządzania relacjami z klientami (CRM – Customer Relationship Management). Są one budowane przez organizacje działające niemal w każdej branży. Jedne przedsiębiorstwa traktują je jako główny czynnik motywujący klientów do dokonywania zakupów właśnie w tym, a nie innym punkcie sprzedaży, inne – jako istotny czynnik sukcesywnego mnożenia zysków . Niniejsza praca ma na celu ukazanie istoty budowania programów lojalnościowych, ich roli w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów oraz wykazanie tezy o małej efektywności funkcjonowania programu lojalnościowego stacji benzynowej Shell. W związku z powyższym, praca została napisana w oparciu o analizę porównawczą programów lojalnościowych dwóch organizacji działających w branży paliwowej. Do organizacji tych należą stacja paliwowa Shell oraz stacja benzynowa Orlen. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie relacjami z klientem |
pl |
dc.subject |
CRM |
pl |
dc.subject |
programy lojalnościowe |
pl |
dc.subject |
zarządzanie organizacją |
pl |
dc.subject |
segmentacja adresatów programu |
pl |
dc.subject |
marketing-mix programu lojalnościowego |
pl |
dc.subject |
branża paliwowa |
pl |
dc.title |
Znaczenie programów lojalnościowych w nowoczesnym CRM; analiza porównawcza programów SMART oraz VITAY |
pl |
dc.title.alternative |
Significance of Loyalty Programs in Modern CRM; SMART and VITAY programs case study |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |