Ocena działań promocyjnych Strategii Rozwoju Turystycznego Nowego Sącza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Cisowska, Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-03-26T20:54:18Z
dc.date.available 2014-03-26T20:54:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7249
dc.description.abstract Miasto, jako ośrodek życia społeczności lokalnej konkuruje na rynku miast i regionów. Konkurencyjność miasta (regionu) rozumiana jako wypracowanie przewagi nad innymi miastami (regionami) w określonej dziedzinie życia gospodarczego, jest pożądana jednocześnie zarówno przez podmioty gospodarcze w nim zlokalizowane, jak i przez administrację danego szczebla (państwową i samorządową), decyduje bowiem o możliwościach dalszego jego rozwoju i osiąganiu sukcesów gospodarczych, a przede wszystkim o wzroście zamożności społeczności lokalnej oraz jakości życia. Podobnie zatem, jak przedsiębiorstwo miasto wykorzystuje swoje atuty konkurencyjne, aby zdobyć przewagę w dziedzinie szczególnie pożądanej ze względu na charakterystyczne dla niego czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. W obecnym, dynamicznym środowisku miasto, aby utrzymać zdolność konkurencyjną musi mieć sprecyzowaną strategię rozwoju, a co najważniejsze konsekwentnie ją realizować. Na szczególną uwagę zasługuje również promocja miasta, rozumiana jako dostarczanie o nim informacji i zachęcanie do korzystania z jego produktów. Kwestia ta stała się tematem niniejszego opracowania. Celem pracy było przedstawienie strategii rozwoju turystycznego Nowego Sącza i działań promocyjnych podejmowanych w jej ramach. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject zarządzanie miastem pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject strategia rozwoju turystycznego miasta pl
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject dystrybucja produktu turystycznego pl
dc.subject promocja produktu turystycznego pl
dc.subject Nowy Sącz na rynku turystycznym pl
dc.subject budżetowanie promocji miasta pl
dc.title Ocena działań promocyjnych Strategii Rozwoju Turystycznego Nowego Sącza pl
dc.title.alternative Assessment of the promotional activities the Strategy of Tourist Development in Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info