dc.contributor.advisor |
Piekarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Cisowska, Katarzyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-26T20:54:18Z |
|
dc.date.available |
2014-03-26T20:54:18Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7249 |
|
dc.description.abstract |
Miasto, jako ośrodek życia społeczności lokalnej konkuruje na rynku miast i regionów. Konkurencyjność miasta (regionu) rozumiana jako wypracowanie przewagi nad innymi miastami (regionami) w określonej dziedzinie życia gospodarczego, jest pożądana jednocześnie zarówno przez podmioty gospodarcze w nim zlokalizowane, jak i przez administrację danego szczebla (państwową i samorządową), decyduje bowiem o możliwościach dalszego jego rozwoju i osiąganiu sukcesów gospodarczych, a przede wszystkim o wzroście zamożności społeczności lokalnej oraz jakości życia.
Podobnie zatem, jak przedsiębiorstwo miasto wykorzystuje swoje atuty konkurencyjne, aby zdobyć przewagę w dziedzinie szczególnie pożądanej ze względu na charakterystyczne dla niego czynniki wewnętrzne i zewnętrzne. W obecnym, dynamicznym środowisku miasto, aby utrzymać zdolność konkurencyjną musi mieć sprecyzowaną strategię rozwoju, a co najważniejsze konsekwentnie ją realizować. Na szczególną uwagę zasługuje również promocja miasta, rozumiana jako dostarczanie o nim informacji i zachęcanie do korzystania z jego produktów. Kwestia ta stała się tematem niniejszego opracowania. Celem pracy było przedstawienie strategii rozwoju turystycznego Nowego Sącza i działań promocyjnych podejmowanych w jej ramach. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
zarządzanie miastem |
pl |
dc.subject |
marketing terytorialny |
pl |
dc.subject |
strategia rozwoju turystycznego miasta |
pl |
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.subject |
dystrybucja produktu turystycznego |
pl |
dc.subject |
promocja produktu turystycznego |
pl |
dc.subject |
Nowy Sącz na rynku turystycznym |
pl |
dc.subject |
budżetowanie promocji miasta |
pl |
dc.title |
Ocena działań promocyjnych Strategii Rozwoju Turystycznego Nowego Sącza |
pl |
dc.title.alternative |
Assessment of the promotional activities the Strategy of Tourist Development in Nowy Sącz |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |