dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Tokarz Mateusz |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-29T19:26:03Z |
|
dc.date.available |
2014-03-29T19:26:03Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/7298 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie efektów analizy strategicznej dla nowego podmiotu gospodarczego mającego wejść na rynek usług motoryzacyjnych w Tarnowie. Praca została podzielona na cztery rozdziały, gdzie trzy z nich omawiają istotę zarządzania strategicznego, proces jego przebiegu, pokazuje kluczowe (dla potrzeb prowadzonej analizy) strategie – rozwojową, relacyjną i konkurencyjną. Autor omawia metody analizy strategicznej zawierające się w trzech obszarach: makrootoczeniu, analizie sektora oraz analizie pozycji konkurencyjnej. Natomiast w części empirycznej poddano analizie podmiot gospodarczy mający zaistnieć na rynku usług motoryzacyjnych. Analizę kończy proponowana strategia działania. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
strategia przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
metody analizy strategicznej |
pl |
dc.subject |
rynek usług motoryzacyjnych |
pl |
dc.subject |
strategia nowo powstałego podmiotu |
pl |
dc.title |
Analiza strategiczna dla potrzeb formułowania strategii nowo powstałego podmiotu na rynku usług motoryzacyjnych |
pl |
dc.title.alternative |
Strategy analysis process for formulating strategy for the new enterprise existing at the motor – market |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |