Analiza strategiczna dla potrzeb formułowania strategii nowo powstałego podmiotu na rynku usług motoryzacyjnych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Tokarz Mateusz
dc.date.accessioned 2014-03-29T19:26:03Z
dc.date.available 2014-03-29T19:26:03Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7298
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie efektów analizy strategicznej dla nowego podmiotu gospodarczego mającego wejść na rynek usług motoryzacyjnych w Tarnowie. Praca została podzielona na cztery rozdziały, gdzie trzy z nich omawiają istotę zarządzania strategicznego, proces jego przebiegu, pokazuje kluczowe (dla potrzeb prowadzonej analizy) strategie – rozwojową, relacyjną i konkurencyjną. Autor omawia metody analizy strategicznej zawierające się w trzech obszarach: makrootoczeniu, analizie sektora oraz analizie pozycji konkurencyjnej. Natomiast w części empirycznej poddano analizie podmiot gospodarczy mający zaistnieć na rynku usług motoryzacyjnych. Analizę kończy proponowana strategia działania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject metody analizy strategicznej pl
dc.subject rynek usług motoryzacyjnych pl
dc.subject strategia nowo powstałego podmiotu pl
dc.title Analiza strategiczna dla potrzeb formułowania strategii nowo powstałego podmiotu na rynku usług motoryzacyjnych pl
dc.title.alternative Strategy analysis process for formulating strategy for the new enterprise existing at the motor – market en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info