Identyfikacja powiązań między sytuacjami negocjacyjnymi

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Kozina, Andrzej
dc.date.accessioned 2014-04-11T08:48:36Z
dc.date.available 2014-04-11T08:48:36Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2009. - S. 39-45 pl
dc.identifier.isbn 978-83-88421-62-4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7475
dc.description.abstract The objective of the paper is to discuss the issue of identifying links between negotiations within a company. Such an identification constitutes a substantial step of negotiation planning process. Firstly, the place and role of that identification within negotiations planning process were described. Secondly, the typology of links between negotiation situations is presented. Thirdly, the necessary activities stemming from those links were listed. Summing up the paper, the subsequent areas of research are pointed out. pl
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.title Identyfikacja powiązań między sytuacjami negocjacyjnymi pl
dc.title.alternative The identification of links between negotiation situations pl
dc.type bookPart pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info