Jesienny Festiwal Teatralny jako produkt turystyczny Nowego Sącza

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sokołowska-Woźniak, Justyna
dc.contributor.author Zieliński, Kordian
dc.date.accessioned 2014-05-19T10:00:31Z
dc.date.available 2014-05-19T10:00:31Z
dc.date.issued 2014-03-21 18:47:59
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7694
dc.description.abstract Początek XXI wieku niewątpliwie przynosi systematyczny rozwój gospodarki turystycznej. W warunkach ostrej konkurencji obserwowany jest wzrost podaży usług turystycznych, a turyści oczekują niepowtarzalnych ofert. Rozwój turystyki może przyczynić się do rozwoju społeczno – gospodarczego w danym regionie. Produkt turystyczny jest rozumiany w pracy, jako dobra i usługi, które turyści kupują oddzielnie lub w formie pakietu usług. Jednym z rodzajów produktu turystycznego jest wydarzenie, posiadające bardzo określony i wyjątkowy temat, występujący w danym miejscu i czasie, charakteryzujący się pewną cyklicznością. Niniejsza praca ma za zadanie przeprowadzenie analizy Jesiennego Festiwalu Teatralnego, jako produktu turystycznego Nowego Sącza. Składa się ona z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział zawiera podstawowe pojęcia stosowane w pracy, kryteria podziału turystyki oraz charakterystykę jej wybranych rodzajów. Druga część obejmuje pojęcie i specyfikę produktu turystycznego, jego strukturę oraz rodzaje. Przedstawia również markę, cykl życia oraz strategie produktu turystycznego. Trzeci i ostatni rozdział to analiza Jesiennego Festiwalu Teatralnego jako produktu turystycznego Nowego Sącza. W rozdziale tym wykorzystana została metoda analizy dokumentów z zastosowaniem klasycznych technik analizy dokumentów oraz metoda sondażu z uwzględnieniem techniki sondażu z zastosowaniem wywiadu. pl
dc.description.abstract The beginning of the 21st century, without no doubt brings systematic development of tourist industry. The strong competition results in the raise of tourist services, and tourists expectations of unique offers. Consequently, the growth of tourism can have an impact on economic and social development in the region. In the literature concerning this issue, touristic product is understood as the goods and services, which tourists wish to buy either together or separately. One of the examples of tourist product is an event which has the following characteristics: specific and exceptional topic, exact place and time and the cyclical nature. The aim of this work is to carry out the analysis of ‘Autumn Theatre Festival’, as a tourist product of Nowy Sacz. The thesis consists of three chapters. The first part explains the basic terms used, forms of tourism as well as characteristic of chosen types of travel. The next chapter includes concepts and specification of tourist product, its structure and types. Furthermore brand, product lifecycle and strategy of tourist product are incorporated within second section. Finally, the last chapter contain analysis of ‘Autumn Theatre Festival’ as a tourist product of Nowy Sacz. The author applied method of analysing of documents combined with classic technique of analysis of documents, along with the survey method compound with interview. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject produkt turystyczny pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject festiwal teatralny pl
dc.subject turystyka kulturowa pl
dc.subject analiza dokumentów pl
dc.subject wywiad pl
dc.subject tourism pl
dc.subject theatre festival pl
dc.subject cultural tourism pl
dc.subject analysis of documents pl
dc.subject interview pl
dc.subject tourist product pl
dc.title Jesienny Festiwal Teatralny jako produkt turystyczny Nowego Sącza pl
dc.title.alternative Autumn Theater Festival as a tourist product of Nowy Sacz pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-05-14T07:23:18Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info