Specyfika produktów bankowych na przykładzie analizy oferty Łąckiego Banku Spółdzielczego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Latasiewicz, Anna
dc.date.accessioned 2013-09-30T11:43:26Z
dc.date.available 2013-09-30T11:43:26Z
dc.date.issued 2009-05-25 19:22:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/774
dc.description.abstract Celem pracy jest systematyka pojęć dotyczących marketingu banków, w szczególności produktu bankowego, cyklu życia produktu, jakości, marki, dystrybucji i promocji produktów bankowych oraz działalności marketingowej Łąckiego Banku Spółdzielczego. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przede wszystkim skupiono się na wyjaśnieniu pojęcia banku oraz funkcji jakie pełni. Bankowość ma wielowiekową tradycję, gdyż banki znane były już w starożytności. W rozdziale tym przedstawiono również historię systemu bankowego w Polsce i pokazano jak zmieniał się rynek bankowy na przestrzeni lat i jaka jest jego dzisiejsza postać. Te ogromne przeobrażenia były konsekwencją zmian gospodarczych, społecznych i politycznych. W wyniku tego ukształtowała się obecna struktura polskiego systemu bankowego. Drugi rozdział poświęcony został produktom bankowym. Trudne warunki zewnętrzne jak i szybki postęp techniczny i organizacyjny oraz duża konkurencja wymuszają na Bankach Spółdzielczych dbanie o utrzymanie dobrej pozycji w rankingu banków lub też dążenie do jej polepszenia. Banki od dawna przyjmowały depozyty, udzielały kredytów, prowadziły wymianę walut, dokonywały rozliczeń pieniężnych. Kluczową rolę w dotrzymaniu kroku innym bankom, odgrywa polepszenie, rozszerzenie i modyfikowanie oferowanych produktów i usług. Trzeci rozdział zawiera charakterystykę bankowości spółdzielczej w Polsce. Ukazuje on historię polskich banków spółdzielczych, ich specyfikę oraz strukturę organizacyjną, a także problemy banków spółdzielczych w okresie transformacji gospodarczej w Polsce. W celu zbliżenia teoretycznej wiedzy do realiów, ostatni rozdział pracy poświęcony został działalności marketingowej Łąckiego Banku Spółdzielczego. Zaprezentowano tu asortyment usług i produktów oferowanych przez jedną z najstarszych spółdzielczych instytucji bankowych na Sądecczyźnie. Praca została napisana w oparciu o cytowaną literaturę i regulaminy wewnętrzne Łąckiego Banku Spółdzielczego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject banki spółdzielcze pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject banki pl
dc.title Specyfika produktów bankowych na przykładzie analizy oferty Łąckiego Banku Spółdzielczego pl
dc.title.alternative The specificity of banking products on the example of the analysis deals Łącki Cooperative Bank pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-09-16T13:29:23Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info