Znaczenie kreatywności oraz twórczego myślenia pracowników w działalności przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Kaleta, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-06-16T10:49:43Z
dc.date.available 2014-06-16T10:49:43Z
dc.date.issued 2014-04-30 14:28:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7802
dc.description.abstract Obecnie wiele firm staje przed koniecznością nieustannego ulepszania swoich produktów i wprowadzania zmian w swojej działalności. Coraz więcej pracodawców poszukuje więc pracowników kreatywnych, twórczych którzy nie boją się myśleć inaczej niż inni i szukają niekonwencjonalnych rozwiązań. Zdolność twórczego myślenia stanowi dla firmy ogromną wartość dla jej przyszłego rozwoju. Na potrzeby niniejszej pracy zostały przeprowadzone wśród pracowników badanej firmy testy kreatywności. Każdy z badanych otrzymał do rozwiązania 4 różne testy na twórcze myślenie. Badanie miało na celu nie tyle ocenić poziom inteligencji każdego z pracowników, a raczej przeanalizować w jakim stopniu każdy z pracowników potrafi myśleć poza schematami i rozwiązywać nietypowe problemy. Wyniki z przeprowadzonego badania były bardzo istotne, ponieważ w dzisiejszych czasach wszyscy mają dostęp do surowców czy informacji, jednak nie każdy człowiek potrafi tę wiedzę w pełni wykorzystać i stworzyć coś unikalnego, stworzyć wyjątkową markę. Dokonując analizy danych całościowych nasuwa się wniosek, że twórcze myślenie nie przychodzi samo, trzeba wyćwiczyć takie myślenie, stworzyć dogodnie warunki pracownikom do twórczego działania oraz nieustannie ich motywować. pl
dc.description.abstract Today, many companies are facing a continuous improvement of its products and to make changes in your business. More and more employers are looking for employees so creative, creative who are not afraid to think differently than others and are looking for unconventional solutions. The ability of creative thinking is a tremendous value for the company for its future development. For the purposes of this study were conducted among employees of the audited company's tests of creativity. Each subject received to solve 4 different tests on creative thinking. The study was intended not so much as to assess the level of intelligence of each employee but rather to examine the extent to which each employee is able to think outside the box and solve unusual problems. The results of the audit were very important because nowadays everyone has access to raw materials or information, but not every man can this knowledge be fully exploited and create something unique, to create a unique brand. When analyzing the data overall conclusion is that creative thinking does not come much, you have to train such thinking, to create a conveniently conditions for employees to act creatively and continually motivate them. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject kreatywność pl
dc.subject twórcze myślenie pl
dc.subject osoba twórcza pl
dc.subject techniki twórczego myślenia pl
dc.subject motywowanie pracowników pl
dc.subject creativity pl
dc.subject creative thinking pl
dc.subject individual creator pl
dc.subject art of creative thinking pl
dc.subject motivating employees pl
dc.title Znaczenie kreatywności oraz twórczego myślenia pracowników w działalności przedsiębiorstwa pl
dc.title.alternative The importance of creativity and creative thinking of employees in the company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-06-10T08:55:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info