Koncepcja odpowiedzialnego biznesu i jej wpływ na kreowanie wizerunku firmy na podstawie korporacji General Electric

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Wiendlocha, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-10-02T08:51:10Z
dc.date.available 2013-10-02T08:51:10Z
dc.date.issued 2009-06-08 18:46:04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/782
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie działalności przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie na podstawie przykładu korporacji międzynarodowych „General Electric”. Praca składa się z czterech rozdziałów i zakończenia. W pierwszej części, przedstawiono definicje społecznej odpowiedzialności biznesu, jej specyfikę i istotę. W tym rozdziale przedstawiono zarys historyczny koncepcji biznesu odpowiedzialnego społecznie wraz z korzyściami płynącymi ze stosowania koncepcji w praktyce. W drugim rozdziale opisany został charakter globalny koncepcji oraz grupa interesariuszy korporacji budującej przewagę konkurencyjną. Ponadto w tym rozdziale przedstawiono klasyczne teorie na temat odpowiedzialności producenta. Charakterystyka kluczowych elementów budowy wizerunku przedsiębiorstwa działającego globalnie jest ostatnim elementem rozdziału. W rozdziale trzecim zaprezentowane zostały narzędzia stosowane przez korporację „General Electric”, z uwzględnieniem historii oraz polityki prowadzonej przez firmę. Istotnym elementem tego rozdziału jest dokładne zdefiniowanie działań prowadzonych przez firmę w celu kreowania wizerunku biznesu odpowiedzialnego społecznie. Czwarty rozdział został poświęcony swoistej ocenie kreowania przez firmę „General Electric” wizerunku biznesu odpowiedzialnego społecznie. Rozdział pełni funkcję podsumowującą stosowanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu przez korporację działającą na rynku światowym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.subject korporacje pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.title Koncepcja odpowiedzialnego biznesu i jej wpływ na kreowanie wizerunku firmy na podstawie korporacji General Electric pl
dc.title.alternative Corporate social responsibility concept and its influence on creating company’s image based on the example of General Electric Corporation pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-24T13:15:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info