Wpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów supermarketu "Alena"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Kozioł, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-07-09T12:53:12Z
dc.date.available 2014-07-09T12:53:12Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7871
dc.description.abstract Celem pracy jest zbadanie wpływu i skuteczności reklamy w oddziaływaniu na zachowania nabywcze konsumentów. Realizując założony cel, sformułowano następującą hipotezę: Hipoteza zakłada, że reklama skutecznie oddziałuje na zachowania nabywcze konsumentów. Metodami badawczymi w pracy są: aktualna literatura, kwestionariusz ankietowy. Praca składa się z czterech rozdziałów, wzajemnie się uzupełniających. Rozdział pierwszy przedstawia koncepcję reklamy. Zawarta jest w nim nie tylko historia powstania reklamy, ale także jej istota oraz miejsce w marketingu. Przedstawiona jest także reklama, jako komunikacja perswazyjna. Rozdział drugi prezentuje czynniki kształtujące proces reklamy. W niniejszej pracy, został dokładnie scharakteryzowany wybór celów i adresatów reklamy, ustalenie budżetu reklamy, dobór treści reklamowych, a także wybór mediów reklamowych. Rozdział trzeci charakteryzuje zachowania nabywcze konsumentów. W rozdziale tym został zdefiniowany konsument i jego typy, przedstawiono także istotę i modele zachowań konsumenckich, etapy zachowania nabywczego konsumentów, a także scharakteryzowano mechanizm oddziaływania reklamy na zachowania konsumentów. Rozdział czwarty stanowi część badawczą pracy. Obejmuje on metodologiczne założenia przeprowadzonych badań empirycznych. Wyniki przeprowadzonych badań potwierdziły przyjęta hipotezę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject reklama pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.subject skut pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowania nabywcze klientów supermarketu "Alena" pl
dc.title.alternative The impact of advertising on purchasing behaviours of `Alena` supermarket`s customers pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info