Marketingowe aspekty detalicznej działalności depozytowej i kredytowej na przykładzie Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Król, Beata
dc.date.accessioned 2014-07-09T12:54:23Z
dc.date.available 2014-07-09T12:54:23Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7873
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie szerokiej oferty detalicznych produktów depozytowych i kredytowych Banku PKO BP S.A., ze szczególnym uwzględnieniem podejmowanych działań marketingowych, stanowiących o sukcesie banku, oraz analiza dynamiki wzrostu depozytów i kredytów w latach 2006-2008.W związku z przedstawionym celem pracy zostały wyłonione dwa problemy badawcze: Hipoteza pierwsza zakłada, że produkty depozytowe i kredytowe oferowane przez Bank PKO BP S.A. spełniają oczekiwania klientów i są konkurencyjne. Hipoteza druga: oferta produktowa Banku PKO BP S.A. jest postrzegana przez pryzmat w dalszym ciągu mało elastycznych, rozbudowanych procedur, które w wielu przypadkach są barierą dla klienta. Jest to ważny problem z punktu widzenia klientów banku, jak również pracowników, którzy bezpośrednio zajmują się sprzedażą produktów bankowych. Wymienione problemy badawcze zostały omówione w rozdziale trzecim. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcony został ogólnym zagadnieniom marketingu bankowego, jego specyfice oraz stosowanym przez banki strategiom marketingowym. W rozdziale drugim przedstawiona została charakterystyka produktu bankowego, jego specyfika, rodzaje oraz nowoczesne formy dystrybucji. Rozdział trzeci zawiera materiały analityczne dotyczące aktualnej oferty depozytowej Banku PKO BP SA dla klientów detalicznych. W rozdziale czwartym zaprezentowano detaliczną ofertę kredytową Banku PKO BP SA, wyjaśniono pojęcia zdolności i ryzyka kredytowego, oraz dokonano szczegółowej analizy dynamiki wzrostu depozytów i kredytów na przełomie lat 2006-2008. W pracy korzystano z następujących źródeł: literatura fachowa, prasa, materiały internetowe oraz materiały wewnętrzne PKO BP S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject kredyt pl
dc.subject depozyt bankowy pl
dc.title Marketingowe aspekty detalicznej działalności depozytowej i kredytowej na przykładzie Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A. pl
dc.title.alternative Marketing aspects of deposit and credit retail activity on the example of the PKO BP S.A. (General Savings Association of Bank Poland Joint Stock Company) pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info