Poprawa i doskonalenie systemu motywacyjnego na przykładzie hipermarketu Real w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Pociecha, Janusz
dc.date.accessioned 2014-07-09T13:01:35Z
dc.date.available 2014-07-09T13:01:35Z
dc.date.issued 2008 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/7894
dc.description.abstract Praca przybliża problemu systemu motywacji, równocześnie ukazuje podstawowe, wykorzystywane i sprawdzone w praktyce metody motywowania pracowników w celu zwiększenia ich własnej wydajności, sukcesów swoich jak i całego przedsiębiorstwa. Rozdział pierwszy ukazuje motywację jako podstawowy czynnik zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawia wybrane teorie motywowania pracowników, oraz narzędzia motywowania, z jakich mogą korzystać kierownicy różnych szczebli zarządzania. Tematem drugiego rozdziału jest zrozumienie istoty teorii motywacji, wyjaśnia nam sposoby pobudzania ludzi do zwiększonej aktywności w danym środowisku pracy. Ukazano także wiele uwarunkowań procesu motywacji ważnych dla pracowników, różne czynniki decydujące o skuteczności lidera w motywowaniu swoich podwładnych. Rozdział trzeci to charakterystyka opisywanego przedsiębiorstwa. Opisane zostały jego pozycja na rynku. Omówiono misję oraz strategię jaką przyjęła omawiana firma poprzez nieustanne inwestycje i prowadzoną działalność gospodarczą. Rozdział czwarty to opisanie i wyszczególnienie stosowanych technik motywacji w obecnej polityce płacowej przedsiębiorstwa. Przedstawiono w nim aktualny system wynagrodzeń i premiowania pracowników. Poruszono w nim także ważny z punktu widzenia pracodawcy system szkoleń i ocen pracowniczych odbywanych obecnie w firmie, które wymusza obecna sytuacja na rynku konkurencji. Rozdział piąty to próba odpowiedzi na pytanie o motywy jakimi kieruje się Zarząd firmy przy stawianiu celów oraz o wizerunek jaki chce pokazać swoim klientom jak i pracownikom. Zaproponowano kierunki zmian w obowiązującym systemie motywacyjnym zarówno w zakresie o wynagrodzeń, systemu premiowania jak i systemu ocen pracowniczych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject motywowanie pl
dc.subject system motywacyjny pl
dc.subject studium przypadku pl
dc.subject przedsiębiorstwo handlowe pl
dc.title Poprawa i doskonalenie systemu motywacyjnego na przykładzie hipermarketu Real w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Upturn and improvement of the motivating system on the example of the Real hipermarket in Nowy Sacz pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info