"Przekaz reklamowy na rynku telefonii komórkowej na przykładzie reklamy sieci Plus, Era, Orange"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Kułaga, Jakub
dc.date.accessioned 2014-07-17T07:36:02Z
dc.date.available 2014-07-17T07:36:02Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8009
dc.description.abstract Przekaz reklamowy, który ma zostać przekazany odbiorcy, powinien być nakłaniający i sugestywny, ponieważ to on właśnie ukierunkowuje sposób myślenia odbiorcy o reklamowanym produkcie. Interesująca wydaje się analiza przekazów reklamowych na przykładzie polskiego rynku telefonii komórkowej, gdyż rynek ten ciągle się rozwija, a reklama na tym rynku jest bardzo intensywna. Celem pracy było zdiagnozowanie wybranych przekazów reklamowych operatorów sieci komórkowych na polskim rynku oraz ocena efektów komunikacyjnych wybranych przekazów reklamowych. Praca składa się z dwóch części: teoretycznej oraz empirycznej. W teoretycznej części dokonano przeglądu zagadnień związanych z reklamą jako narzędziem komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem. Dokonano również charakterystyki przekazu reklamowego oraz opisano model rynku telefonii komórkowej. W części empirycznej zanalizowano wybrane przekazy reklamowe operatorów sieci komórkowych oraz zbadano ich efekty komunikacyjne. W pracy wykorzystano literaturę przedmiotu z zakresu zarządzania i marketingu, w szczególności reklamy i promocji. Część empiryczna pracy oparta została o analizę wtórnych źródeł informacji – wybranych reklam w badanych źródłach przekazu: Gazecie Wyborczej, Polityce, miesięczniku Film oraz w telewizji TVN. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject rynek telefonii komórkowej pl
dc.title "Przekaz reklamowy na rynku telefonii komórkowej na przykładzie reklamy sieci Plus, Era, Orange" pl
dc.title.alternative "The cellular phone market advertising remittance based on the example of the advertisement of operators: Plus, Era, Orange" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info