Promocja jako element działań marketingowych w firmie "Plus GSM"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miś, Alicja
dc.contributor.author Pasiut, Przemysław
dc.date.accessioned 2014-07-17T07:38:03Z
dc.date.available 2014-07-17T07:38:03Z
dc.date.issued 2007 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8018
dc.description.abstract Analizując składowe poszczególnych części wewnętrznej struktury systemu komunikacji marketingowej, posłużę się osiągnięciami istniejącej już od wielu lat na naszym rynku firmy „Plus GSM”. Poczynając od jej początkowej struktury działania, przyjrzę się dokładnie poszczególnym instrumentom systemu promocji (zwracając uwagę na promocję osobistą, public relations, reklamę oraz odmiany promocji dodatkowej) zmieniających się przez lata prężnego rozwoju i działalności firmy. Stosując coraz szerszą gamę narzędzi promocji, realizując obraną strategię marketingową – organizowaną doskonale nie tylko w zakresie merytorycznym, ale i organizacyjnym czy ekonomicznym, „Plus GSM” osiągnęło status wielokrotnie wyróżnianego i odznaczanego pioniera na polskim rynku telefonii komórkowej. Na przykładzie tejże firmy ukażę ogromną siłę i skuteczność promocji, która realizowana sukcesywnie oraz w ciągłym nawiązaniu do pojawiających się wymogów rynkowych, prowadzi do osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa, a co za tym idzie zaufania klientów, tworzących silną, usatysfakcjonowaną i – co najważniejsze – lojalną grupę nabywców. Poprzez zestawienie z innymi formami i płaszczyznami działalności przedsiębiorstwa udowodnię, iż promocja, jako ważny składnik aktywów marketingowych jest podstawowym – zmniejszającym szanse porażki w rywalizacji rynkowej - elementem przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject telefonia komórkowa pl
dc.title Promocja jako element działań marketingowych w firmie "Plus GSM" pl
dc.title.alternative Promotion as part of marketing activities based on „Plus GSM” pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info