Proces Kształtowania Wizerunku Marki na przykładzie Coca-Cola

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Czarnik, Dariusz
dc.date.accessioned 2014-07-23T11:23:58Z
dc.date.available 2014-07-23T11:23:58Z
dc.date.issued 2011-02-25 21:54:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8085
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie zagadnień sfery kształtowania wizerunku marki, ze szczególnym uwzględnieniem promocyjnych elementów wpływających na wizerunek marki. Rozdział pierwszy poświęcony jest definicji, istocie i funkcji marki omówiono również tożsamość i wizerunek marki. W rozdziale drugim opisano czynniki wpływające na wizerunek marki czyli, organizacja marketingowa przedsiębiorstwa, w kolejnym podrozdziale opisano promocje jako podstawowy element wpływający na wizerunek marki oraz instrumenty promotion - mix a wizerunek marki. Dyskusje na temat strategii kształtowania wizerunku marki Coca-Cola, potrzeba kształtowania wizerunku marki, pozycja marki Coca-Cola, analiza wizerunku marki Coca-Cola i ocena strategiczna jej kształtowania zawarte są w rozdziale trzecim. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject promocja marki pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject analiza pl
dc.subject Coca-Cola pl
dc.title Proces Kształtowania Wizerunku Marki na przykładzie Coca-Cola pl
dc.title.alternative The Process of Developing Brand image as Exemplified by the Coca-Cola company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-07-22T11:06:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info