Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej na przykładzie firmy Rebel.pl

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ziębicki, Bernard
dc.contributor.author Grybel, Rafał
dc.date.accessioned 2013-10-04T14:44:53Z
dc.date.available 2013-10-04T14:44:53Z
dc.date.issued 2009-06-23 12:43:53
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/812
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie wszystkich aspektów dotyczących komunikacji marketingowej w sieci oraz ocena ich zastosowania na przykładzie przedsiębiorstwa internetowego Rebel.pl, które jest jednym z najstarszych polskich e-sklepów i przez lata zgromadziło doświadczenie pozwalające osiągnąć status lidera w branży sprzedaży akcesoriów i gier fantasy. Pierwszy rozdział przybliża podstawy teorii marketingu, w ogólnym zarysie opisuje komunikację marketingową, a następnie przedstawia rozwój i charakterystykę Internetu (tak krajowego, jak i globalnego) oraz ukazuje jego prze wagę nad dotychczas najpopularniejszymi sposobami porozumiewania się. Ponadto sprecyzowanie podmiotów komunikacji online ułatwia zrozumienie funkcjonowania sieci jako medium wielopodmiotowego i pozwala płynnie przejść do kolejnego rozdziału poświęconego zastosowaniu marketingu w owej nowoczesnej komunikacji. Wspomniany drugi rozdział został napisany celem scharakteryzowania wirtualnego rynku i procesów w nim zachodzących, dlatego jego kolejne podrozdziały stanowią opis kampanii promocyjnych oraz środków promocji online, strategii dla firm ułatwiających istnienie w nowoczesnym środowisku, i w dalszej części porównania marketingu internetowego z tradycyjnym odpowiednikiem. Znajduje się w nim także wyróżnienie narzędzi realizacji poszczególnych elementów marketingu w sieci oraz – w końcu – opis zagrożeń, jakie pojawiły się wraz z rozwojem wirtualnej rzeczywistości. Rozdział trzeci stanowi charakterystykę przedsiębiorstwa Rebel.pl: jego sytuacji rynkowej, oferowanych produktów, szans rozwoju, zagrożeń ze strony konkurencji itd., jak również zawiera opis wszystkich istotnych elementów komunikacji marketingowych przez firmę wykorzystywanych oraz próbę oceny ich zastosowania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject Internet pl
dc.subject komunikowanie w przedsiębiorstwie pl
dc.title Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej na przykładzie firmy Rebel.pl pl
dc.title.alternative The implementation of the Internet in marketing communication as exemplified by Rebel.pl Company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-01T13:32:13Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info