Promocja Gminy Łososina Dolna jako sposób wspierania lokalnego rozwoju społeczno-gospodarczego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lizak, Jadwiga
dc.contributor.author Wawro, Kinga
dc.date.accessioned 2014-10-29T11:30:29Z
dc.date.available 2014-10-29T11:30:29Z
dc.date.issued 2014-08-25 11:10:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8160
dc.description.abstract Głównym wątkiem pracy jest analiza prowadzonych przez Gminę Łososinę Dolną działań z zakresu promocji i jej wpływu na rozwój społeczno-gospodarczy. Celem pracy jest identyfikacja czynników promocji mających wpływ na rozwój lokalny. Podmiotem pracy jest wiejska gmina Łososina Dolna, a przedmiotem badań jest analiza działań promocyjnych za pomocą przeprowadzonych ankiet wśród mieszkańców Gminy Łososina Dolna. W pracy zostały przedstawione ogólne informacje na temat samorządu terytorialnego, jak również elementu marketingu jakim jest promocja. Scharakteryzowano produkty, narzędzia i formy promocji stosowane w gminie. W pracy dokonano oceny działań promocyjnych gminy, analiza mocnych i pozytywnych cech oraz słabych stron i zagrożeń dla społeczeństwa lokalnego na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych. Przeprowadzona analiza ukazuje w jaki sposób mieszkańcy postrzegają prowadzone działania promocyjne przez samorząd lokalny, jej efekty oraz szanse i perspektywy rozwoju lokalnego. W ocenie badań wskazano kierunki zmian które mogą usprawnić działania promocyjne. pl
dc.description.abstract The main thread of this thesis is the analysis of activities conducted by the Commune of Łososina Dolna which include promotion and its impact on socio-economic development. Aim of this thesis is to identify factors of promotion of the local development. Subject of thesis is a rural Commune Łososina Dolna and an object of research is the analysis of promotional activities by the questionnaires among the inhabitants of the Commune Łososina Dolna. This thesis provides general information about the local government as a part of marketing of promotion. Products, tools and forms of promotion characterized are used in the Commune. This thesis presents an evaluation of promotional activities, analysis of strengths and positive qualities and weaknesses and threats to the local community on the basis of conducted research. The analysis shows how members of local community perceive promotional activities run by local government, its effects and opportunities as well as prospects for local development. The evaluation studies indicated trends that can improve promotional activities. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject gmina pl
dc.subject samorząd pl
dc.subject rozwój pl
dc.subject działania pl
dc.subject społeczeństwo pl
dc.subject region pl
dc.subject Łososina Dolna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing pl
dc.subject commune pl
dc.subject government pl
dc.subject development pl
dc.subject actions pl
dc.subject society pl
dc.subject region pl
dc.title Promocja Gminy Łososina Dolna jako sposób wspierania lokalnego rozwoju społeczno-gospodarczego pl
dc.title.alternative Promotion of the Commune Łososina Dolna as a way of supporting local socio-economic development pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-10-24T07:33:38Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info