Zarządzanie marką w sektorze FMCG na przykładzie firmy Mars Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Kaim, Szymon
dc.date.accessioned 2013-10-07T09:32:55Z
dc.date.available 2013-10-07T09:32:55Z
dc.date.issued 2009-07-01 17:45:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/834
dc.description.abstract Celem zasadniczym niniejszej pracy jest analiza wizerunku marki Snickers u konsumentów. Poruszono również zagadnienia związane zarządzaniem marką, jest to proces, którego głównym celem jest poprawa siły marki, świadomości, wizerunku oraz zwiększenie jej zdolności do generowania zysków w długim czasie. W rozdziale pierwszym przedstawiono pojęcie zarządzania marką oraz rolę jaką spełnia w dziedzinie marketingu. Omówione zostały kluczowe pojęcia: marketing, rola i funkcje marki, zarządzanie marką. Rozdział drugi poświęcony jest procesowi zarządzania marką. Opisuje ważne decyzje jakie musi podjąć zarząd firmy wprowadzając nową markę na rynek. Pokazane zostały etapy wprowadzania nowej marki na rynek. Opisane zostały także techniki wykorzystywane w wyznaczaniu siły marki oraz rola reklamy i promocji w budowaniu świadomości marki. Rozdział trzeci ukazuje charakterystykę sektora FMCG, opisuje sytuację na rynku słodkich przekąsek oraz najbliższe prognozy rozwoju, przedstawia również charakterystykę firm na nim działających na przykładzie Mars Polska. Rozdział czwarty prezentuje badania, których celem jest odpowiedź na pytanie „Jakie czynniki kształtują wizerunek marki u klienta w sektorze FMCG na przykładzie marki Snickers firmy Mars Polska?”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.title Zarządzanie marką w sektorze FMCG na przykładzie firmy Mars Polska pl
dc.title.alternative Brand management in FMCG sector discussed on the example of Mars Polska company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-01T13:38:24Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info