Praktyka marketingowa w oparciu o doświadczenia firmy Izolacja – Matizol działającej na rynku wyrobów papowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Karp, Paweł
dc.date.accessioned 2015-01-13T13:06:48Z
dc.date.available 2015-01-13T13:06:48Z
dc.date.issued 2006 pl
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/8369
dc.description.abstract Celem pracy jest identyfikacja i systematyka działań marketingowych na rynku dóbr przemysłowych na przykładzie firmy IZOLACJA-MATIZOL działającej na rynku wyrobów papowych w Polsce. Praca ma udowodnić tezę, że wykorzystanie marketingu i wdrożenie go w praktyce, dzięki odpowiednim działaniom marketingowym jest niezbędnym warunkiem prawidłowego funkcjonowania firmy na konkurencyjnym rynku wyrobów papowych Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy obejmuje podstawowe zagadnienia dotyczące rynku dóbr przemysłowych, ponadto przedstawia podstawowe pojęcia związane z marketingiem rynku dóbr przemysłowych oraz jego ogólne reguły i zasady. Rozdział drugi opisuje pozycję firmy Izolacja-Matizol na rynku dóbr przemysłowych. Scharakteryzowany został rynek wyrobów papowych i główne trendy rozwoju tego rynku. W rozdziale tym przedstawiono także historię firmy, jej misję, opisano strukturę organizacyjną. Scharakteryzowano konkurentów i klientów rynku wyrobów papowych, omówiono ofertę produktową firmy. Przedstawiono wpływ analizy SWOT na ustalenie pozycji firmy na rynku. Trzeci rozdział w całości poświęcono zagadnieniom związanym z planem działań marketingowych firmy Izolacja-Matizol. Przedstawiono cele marketingowe firmy i jej strategię. Omówiono strategię produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Opisano harmonogram działań marketingowych i sposób jego kontroli.Praca została oparta głównie na analizie materiałów firmowych i dostępnej literatury przedmiotu. Ponadto szereg informacji uzyskano podczas przeprowadzonych rozmów z pracownikami firmy . pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek dóbr przemysłowych pl
dc.subject marketing pl
dc.subject pozycja przedsiębiorstwa na rynku pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.title Praktyka marketingowa w oparciu o doświadczenia firmy Izolacja – Matizol działającej na rynku wyrobów papowych pl
dc.title.alternative Marketing practice based on the experience of Izolacja – Matizol Company in the field of asphalt roofing products pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info